Dikkat dikkat, gündem podcastleri herkese aynı anda sunulmaya devam ediyor. Kullandığınız favori podcast yazılımına ya da iTunes'ta bizi ekleyin hala eklemediyseniz. TS player YouTube ile senkron şekilde çalışıyor. Bazılarınız onun testine denk geldi dün gece. Video YouTube'ta yayına girdiğinde otomatik olarak alta gelecek.
Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Olmaz, rezilik ben boşunamı 10tl verdim be.. TAM 10 TL !!! Banane fakirler sonra izlesin. (troll atayım dedim, kendimden iğrendim vurmayın bana.)
Torpilli abone oldunuz galiba 😀
@fatihkaya41 az daha görgüsüzlük yapabilsem hisse falan isteyeceğim.
@fatihkaya41 yarım artı abonelik sabırım.
gundemle bt notlari 1 gun sonra gelse daha iyi olur.
Verilsin zaten bu siteyi sadece gündemle tanıyan insanlar var onların düzenini bozmaya gerek yok diyorum.
Senkron nasıl oluyor tam olarak
Otomatik. YT videosu eklenince player da onu görüp geliyor 🙂
Dün gece gündemi fakirlerle aynı anda dinlemek zorunda kaldık, izleyemedik bile. Tam rezalet. Fakirler ölsün, plus'dan selamlar.
Şakanın da belli bir sınırı var. Biraz ciddiyet.
@theprestige
@rasko Şaka, espri veya ironi olduğunu tabi ki anladım. Ciddiyet dememin sebebi de buydu. Sadece siz değil bu çeşit ironi yapan herkese dedim. Tartışma ortamı olur, ortam gerilir, gerek yok böyle şeylere. Yurtdışı sorunu olmasa biz de olacağız ama şimdilik ''fakir'' halimizle bekliyoruz.
@theprestige Siz yazana kadar herhangi bir gerginlik yoktu aslında. Ben de zengin değilim hatta çok fakirlik çekmişliğim var. Ben plus almamış olsam ve bahse konu yorumu başkası yapsa alınmazdım açıkçası. Ciddi olmadığı her halinden belli. Ayrıca yurtdışı sorunu bende de var. Türkiye hesaplarımda para yok ve buradan göndermesi zor oluyor. Bu ay aldım ama sorun çözülmezse önümüzdeki ay ben de "fakir" sınıfına düşeceğim.
https://www.youtube.com/watch?v=QJjt93PHm6U
@theprestige ben daha plus başladığı ilk gün uyardım ama yapacak bir şey yok. Karşı tarafda , ne kadar şaka da olsa , öyle görünmüyor.
pülüs olacak o
Merhabalar. Yurtdisinda yasayanlar icin odeme sorunundan dolayi abonelik su anda mumkun gorunmuyor. Bu sorunu ne zaman cozmeyi dusunuyorsunuz?
Ödeme aracısı olan İyzico ile bu konunun görüşüldüğü ve bir çözüm arayışında olunduğu söylendi. Biz de bekliyoruz.
Yurt dışından TR'ye ödemeler sorunlu. Bakalım bir yandan dostlarla da deniyoruz arka planda. Bankalarından aldıkları cevaplar ne olacak göreceğiz. Saberkraft zamanında ışın kılıcı satarken TR'ye yapılan ödemelerde Türkiye kara listede olduğu için önce bankaya bu işlemi gerçekten ben yapıyorum engel olmayın demek gerekiyordu.
@gamsizm Havale secenegini sectim ve siparis olusturuldu. Havaleyi TransferWise uzerinden yapacagim. Yalniz siparis numarasini gonderebilicegim bir email gerekiyor. Email verebilir misiniz?
podcast vs. yok şu anda gündemin altında
yabanciyim tc no zorunlu diyor bende uye olmak destek olmak istiyorumn yokmu bunun caresi
Bulmaya çalışıyoruz.
@gamsizm turkiyede yasiyorum gecici tc no var olurmu acaba 11 haneli
@aman-farhat20 Oraya numara uydursanız da oluyordur.
Genelde satıcılar TC kimlik noyu 11111111111 olarak dolduruyorlar
@adnan008 sonu tek olamıyor. 0 koyuyorlar sonuna ondan.
Haftalık gündem değerlendirmelerini android TV youtube uygulaması üzerinden izliyordum. Kahvaltıda açıkcası TV izlemek yerine bu seçenek daha hoşuma gidiyordu. Plus üyelik çıkınca haliyle TV de youtube uygulaması üzerinden izlemek yerine tarayıcı uygulamasından izlemek zorunda kalıyorum. Tabi TV de tarayıcı uygulamaları tam bir çile. Youtube TV uygulaması ile oldukça kullanışlı. Şu anda benim için çözüm yolu ya bir gün gecikme ile youtube dan izlemek (düz mantık düşünürsek o zaman plus üyeliğin manası kalmıyor. )
Tabi hayattaki sorunları düşününce buda dertmi denebilir. Ama veri olarak dursun burda.
Bende de Android TV var. Bir bakayım belki RSS üzerinden filan alan bir şekil yapılaiblir?