Turkcell, 'UpCall' isimli arama uygulamasını duyurdu.
- Kimin aradığını görebilirsiniz
- Konu ekleyerek arayabilirsiniz
- Resim ve Emocan ekleyerek aramalarınıza eğlence katabilirsiniz
- Grup arama yapabilirsiniz
- Sizi rahatsız edecek numaralardan önceden haberdar olabilirsiniz
- Telefonunuzda kayıtlı olmayan numaraları da arayabilirsiniz
- Rahatsız edilmek istemediğinizde size ulaşılamamasını sağlayabilirsiniz
- Tüm Aramalarınızı Tek Ekrandan Yönetebilirsiniz
- Acil Numaralara ve Eczanelere kolayca ulaşabilirsiniz
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.turkcell.sesplus&hl=tr
Itunes: https://itunes.apple.com/tr/app/upcall/id1149307476?l=tr&mt=8
Uygulama ücretsiz.
-
https://www.turkcell.com.tr/servisler/upcall#detaylibilgi
https://www.dunya.com/sirketler/turkcellden-yeni-nesil-arama-uygulamasi-upcall-haberi-386714
#Turkcell #UpCall #Uygulama #arayanibil








Düzgün çalışıyorsa güzel
Uygulama önemli değil, hizmet ücretli mi ya da sonra ücretli olacak mı, o önemli?
Ücretsiz olduğunu belirtiyor. Yazının alt kısmında mevcut.
geçen turkcell in başında ki turk kelimesini hak etmediğini düşünen birisi vardı acaba ülkede hangi firma bu kadar uygulama dünyası ile haşırneşir ? iyi yada kötü adamlar sohbet uygulaması da yapıyor başka şeyler de.
Asıl sorun yaptıkları "başka şeyler!" zaten.
@bender-exe kardeş biri desin yav ciddi anlamda fransız kalıyorum konuya bunlar ne yaptı da millet düşman hani merakımdan yanlış anlamayın Turkcell hat bile kullanmıyorum ama adamların bu tarz uygulama vs yapmalarını seviyorum.
@esa En basitinden Google'a Turkcell ve ensar yazın sonuçlar sizi mutlu ediyorsa desteklemeye devam edin.
@esa ensarcell diye aratabilirsiniz
@bender-exe @airoso oo ciddi anlamda bu muhabebtten haberim yoktu bende diyorum millet neden kızıyor
ben bırakıyorum artik turkcell i geciyorum vodafone a faha da turkcell ve telekomla isim olmaz
edit şunu ekleyeyim bu tur uygulamalarin yayginlasmasi icin forum tarzi yerlerde ya da youtube tarzi kanallar araciligiyla reklam yapması lazim bence tabi duzgun calisiyorsa uygulama
Öyle bir hata yapma. Turkcell'i bırakıyorsan telekoma geç. Vodafone en kötü operatör.
@emre64 burada (trabzon) arkadasim kullaniyor 4.5g de sıkıntısı yok biraz da sinirden oldu ama bakalım artık, telekomun subelerinin dahi önünden geçmem ben artik benden uzak olsunlar
Turkcell'e güvenip de bunu yükleyecek olan var mı aramızda?
yine kimsenin kullanmayacağı bir servis daha 🙂
Bayadır kullanıyorum
Bu bayadır var. En güzeli isim ile numara sorgulama. Uygulamayı geliştiren direk gsm olduğundan her numarayı koymuş adamlar diğer uygulamalar gibi milletin rehberinden almamış kendi rehberinden kişilerin yaşadığı yerler bile yazıyor. Bu iyi mi kötü mü bilemem tabi
buna ne gerek var ben anlamadım. birkaç şey dışında (onlar da çok önemli özellikler değil) uygulamanın yaptıklarını senelerdir hiçbir uygulamaya ihtiyaç duymadan yapabiliyoruz zaten. rahatsız edilmek istemiyorsan telefonu kapat ya da sessize al, meşgulken gelen arama konusu senelerdir olan birşey zaten söylemekle yorulmayacağım, kapalıyken falan aranınca mesaj gelme servisi zaten tuşlu telefon kullanırken bile vardı. grup arama denilen şeyin konferans ile yapılabileceğini düşünüyorum emin olmasam da, rahatsız edebilecek numaraları zaten engellemek mümkün ya telefondaki default bir ayar ya da 3. parti uygulama ile. ee? geriye ne kaldı? kolayca eczane vs. numarası bulma ve sende kayıtlı olmayan numaraların bilgisini paylaşması. bu güzel bir özellik mi? bence değil. yani bir operatör kendisinde kayıtlı kişilerin numaralarını ad ve soyad bilgisi ile başkalarıyla bu kadar kolay paylaşabiliyorsa söylenecek söz kalmıyor geriye. git gide insanlarda mahremiyeti yok ediyorlar, ortadan kaldırıyorlar. düşünsenize, tanımadığınız birisi sizin numaranızı ortak arkadaşınızdan alıp sizi arasa, numaranı bilmem kimden aldım dese... kaç taneniz "aa ne iyi yapmşsın 🙂 " dersiniz? bu daha fenası. 😀