M. Macid Beyhan @macid-beyhan 11 Şubat 2017 - 01:34 Ustaları ziyaret etmenin vakti gelmişti:) @leventp @gamsizm BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 139 3 3 16 Kvothe @kvothe @macid-beyhan sizi gorunce aklima hep Dota 2 incelemeniz geliyor. #facepalm 11 Şubat 2017 - 02:18 Yanıtla Beğen Fırat ➕ @frt benim aklıma da "you died" geliyor 😀 11 Şubat 2017 - 02:35 Yanıtla Beğen 5 osskur @osskur Gündemde arkadan gelen kontrolcü seslerin sebebi belli oldu. 11 Şubat 2017 - 02:21 Yanıtla Beğen 6 emrebn @emrebn Bir kutu açılışı mı geliyor yoksa 😀 11 Şubat 2017 - 02:34 Yanıtla Beğen Günther @gunther mağcid beğ ne uğraşısında şinci 11 Şubat 2017 - 02:44 Yanıtla Beğen erkam @erkam @flipflop pilot mu? 12 Şubat 2017 - 18:26 Yanıtla Beğen erkam @erkam @flipflop hangi şirkette biliyor musunuz? 12 Şubat 2017 - 19:35 Yanıtla Beğen erkam @erkam @flipflop teşekkürler hocam da daha 2 yıl önce buralardaydı, ne ara karar verdi eğitim aldı ve uçuyor şaşırdım valla 🙂 12 Şubat 2017 - 19:40 Yanıtla Beğen Emre @emre64 Oyun incelemeleri gelsin artık. Öyle boş ziyaret olmaz 😀 11 Şubat 2017 - 02:57 Yanıtla Beğen 3 Hamit ÖZLÜ @hamitozlu Hoşgeldin @macid-beyhan özlettin kendini 11 Şubat 2017 - 07:37 Yanıtla Beğen Furkan Emir @furkanemir Hobaa 11 Şubat 2017 - 08:33 Yanıtla Beğen burak karakus @yokkullaniciadi Saçlar "kolpa" değilse yaşlanmışın Macid:) 11 Şubat 2017 - 09:08 Yanıtla Beğen 3 Swiss Guvnor @swissguvnor Microsoft Flight Simulator mü oynuyoruz? 😀 11 Şubat 2017 - 12:21 Yanıtla Beğen 1 Ömer Özgür @omc43 Güzel. 11 Şubat 2017 - 14:19 Yanıtla Beğen Umut Can Alaçam @umutcanalacam Bi video bekleriz 🤗 11 Şubat 2017 - 15:52 Yanıtla Beğen Murat Atay @murat-atay Bi nioh mioh bişey oynattınız dimi Macid'e? 11 Şubat 2017 - 20:26 Yanıtla Beğen İptal
@macid-beyhan sizi gorunce aklima hep Dota 2 incelemeniz geliyor. #facepalm
benim aklıma da "you died" geliyor 😀
Gündemde arkadan gelen kontrolcü seslerin sebebi belli oldu.
Bir kutu açılışı mı geliyor yoksa 😀
mağcid beğ ne uğraşısında şinci
@flipflop pilot mu?
@flipflop hangi şirkette biliyor musunuz?
@flipflop teşekkürler hocam da daha 2 yıl önce buralardaydı, ne ara karar verdi eğitim aldı ve uçuyor şaşırdım valla 🙂
Oyun incelemeleri gelsin artık. Öyle boş ziyaret olmaz 😀
Hoşgeldin @macid-beyhan özlettin kendini
Hobaa
Saçlar "kolpa" değilse yaşlanmışın Macid:)
Microsoft Flight Simulator mü oynuyoruz? 😀
Güzel.
Bi video bekleriz 🤗
Bi nioh mioh bişey oynattınız dimi Macid'e?