Murat Gamsız @gamsizm 23 Eylül 2015 - 12:17 Tatil nasıl geçiyor gençler? 🙂 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 91 1 33 Emre @emre1393 sadece 5 kişi mi çağırdılar 23 Eylül 2015 - 12:19 Yanıtla Beğen Coni Ayv @coni-ayv Mr. Murat Gamsız ateş ediyor 23 Eylül 2015 - 12:20 Yanıtla Beğen 2 Teknikfan @teknikfan Mr. Murat Gamsiz bey iyi konuşmalar 🙂 23 Eylül 2015 - 12:21 Yanıtla Beğen gdy @gdy Size tatil yok yani? 23 Eylül 2015 - 12:32 Yanıtla Beğen Emre Arat @emrearat Ekipmanın eziyet ediyormuş gibi duruyor. 🙂 Kolay gelsin. 23 Eylül 2015 - 12:42 Yanıtla Beğen 1 omernuri @oomernnuri lansman mı var 23 Eylül 2015 - 12:48 Yanıtla Beğen Şahin. @strdex @archfighter Baklava filan pek değilde Çinde çok güzel yemekler de var 😀 🙂 23 Eylül 2015 - 12:49 Yanıtla Beğen Farti @cromwelle Bize her gün tatil. Bence sizede tatil bu iş yorucu olsada zevkli. 23 Eylül 2015 - 12:50 Yanıtla Beğen isa @isasntrk Tatil mi ne tatili 😀 tatil derken 23 Eylül 2015 - 12:50 Yanıtla Beğen Recai @recai ikinci dunya savasi filmlerinde askeri bölukte hep böyle siritan agzinda sigara olan bir elaman olur, iste o elamanin bakisi var abi sende 23 Eylül 2015 - 13:07 Yanıtla Beğen muratyalcinkaya @muratyalcinkaya tatil hajdur ama banane 23 Eylül 2015 - 13:18 Yanıtla Beğen 1 delidenazhallice @yazarfen Bayram demek öğretmenin tatil bitmesi demek 🙂 Üzücü durum 🙂 23 Eylül 2015 - 13:42 Yanıtla Beğen Selim Dural @selimdural "Tam teçhizatlı kameraman arkadaşımız..." 23 Eylül 2015 - 14:28 Yanıtla Beğen trkakn @trkakn http://www.iphonedo.net/wp-content/uploads/2015/07/mGNYGL.gif 23 Eylül 2015 - 15:24 Yanıtla Beğen Hado @hado Cevat Kelle, bir kedisi eksik. 23 Eylül 2015 - 16:11 Yanıtla Beğen 1 FreeRun @freerun ne için bunlar murat abi? Neden çindesin? 23 Eylül 2015 - 18:00 Yanıtla Beğen Murat Gamsız @gamsizm Çekilecek çilemiz varmış. Çektik. 23 Eylül 2015 - 18:15 Yanıtla Beğen 1 Alp Eren @aslansi Sadece LP 'nin çağrılmasını kendine yediremeyen MG 'nin Photoshop hamlesini görüyor ve orijinal fotoyu paylaşıyorum. 23 Eylül 2015 - 18:18 Yanıtla Beğen 17 orboris @orboris Nasıl yaa? 23 Eylül 2015 - 19:10 Yanıtla Beğen Serkan Satılmış @srkn_82 Çalışarak geçiyor 🙁 23 Eylül 2015 - 19:54 Yanıtla Beğen Servet @enigmasi gezerek geçiyor 24 Eylül 2015 - 00:19 Yanıtla Beğen Homelander @syndicatedynamics Berbat geçiyor herzamanki gibi bok gibi doğum günüm bayramın başlangıcına denk geldi 24 Eylül 2015 - 04:45 Yanıtla Beğen Hamit ÖZLÜ @hamitozlu Multu yıllar@insidiouseries 24 Eylül 2015 - 09:44 Yanıtla Beğen 1 Homelander @syndicatedynamics Teşekkür ederim dostum 🙂 24 Eylül 2015 - 11:29 Yanıtla Beğen Homelander @syndicatedynamics Teşekkür ederim alien 🙂 iyi bayramlar beyler 24 Eylül 2015 - 23:19 Yanıtla Beğen baran2001 @baran2001 sana bakarak 24 Eylül 2015 - 09:02 Yanıtla Beğen 1 tekno manyak. @sertgozserdar42 Abi size nasıl ulaşabilirim yardıma ihtiyacım varda 24 Eylül 2015 - 10:07 Yanıtla Beğen 4Honor @4honor İş güç 🙁 24 Eylül 2015 - 10:09 Yanıtla Beğen Nihat ONAY @nihat-onay Güç kaynağı incelemelerini jonnyguru da takip ediyorum. FSP ürünlerinin incelemelerini daha sık görmek isterim. 24 Eylül 2015 - 10:32 Yanıtla Beğen Enes Ensar Eyetem @enesensareyetem güzel de abi sizsiz sıkıcı be 24 Eylül 2015 - 14:58 Yanıtla Beğen Erdal Gümüş @erdalgumus Dinlenerek 🙂 24 Eylül 2015 - 21:24 Yanıtla Beğen faruk yavuz @frkyavuz1 O değilde tam teçhizat Cevat Kelle kıskanır bu fotoyu 🙂 25 Eylül 2015 - 09:31 Yanıtla Beğen omear @omear Cat Wakes Up To Discover He’s Missing Some Parts And He’s NOT Happy About It 01 Ekim 2015 - 13:10 Yanıtla Beğen İptal
sadece 5 kişi mi çağırdılar
Mr. Murat Gamsız ateş ediyor
Mr. Murat Gamsiz bey iyi konuşmalar 🙂
Size tatil yok yani?
Ekipmanın eziyet ediyormuş gibi duruyor. 🙂 Kolay gelsin.
lansman mı var
@archfighter Baklava filan pek değilde Çinde çok güzel yemekler de var 😀 🙂
Bize her gün tatil. Bence sizede tatil bu iş yorucu olsada zevkli.
Tatil mi ne tatili 😀 tatil derken
ikinci dunya savasi filmlerinde askeri bölukte hep böyle siritan agzinda sigara olan bir elaman olur, iste o elamanin bakisi var abi sende
tatil hajdur ama banane
Bayram demek öğretmenin tatil bitmesi demek 🙂
Üzücü durum 🙂
"Tam teçhizatlı kameraman arkadaşımız..."
http://www.iphonedo.net/wp-content/uploads/2015/07/mGNYGL.gif
Cevat Kelle, bir kedisi eksik.
ne için bunlar murat abi? Neden çindesin?
Çekilecek çilemiz varmış. Çektik.
Sadece LP 'nin çağrılmasını kendine yediremeyen MG 'nin Photoshop hamlesini görüyor ve orijinal fotoyu paylaşıyorum.
Nasıl yaa?
Çalışarak geçiyor 🙁
gezerek geçiyor
Berbat geçiyor herzamanki gibi bok gibi doğum günüm bayramın başlangıcına denk geldi
Multu yıllar@insidiouseries
Teşekkür ederim dostum 🙂
Teşekkür ederim alien 🙂 iyi bayramlar beyler
sana bakarak
Abi size nasıl ulaşabilirim yardıma ihtiyacım varda
İş güç 🙁
Güç kaynağı incelemelerini jonnyguru da takip ediyorum. FSP ürünlerinin incelemelerini daha sık görmek isterim.
güzel de abi sizsiz sıkıcı be
Dinlenerek 🙂
O değilde tam teçhizat Cevat Kelle kıskanır bu fotoyu 🙂
Cat Wakes Up To Discover He’s Missing Some Parts And He’s NOT Happy About It