Merhaba sevgili arkadaşlar. Bilgisayarımda sanal makina oluşturmak istiyorum. İkinci bir işletim sistemi çalıştıracağım. Bunu çok eskiden yapmıştım. O zamanlar virtual box yazılımı en iyisiydi. Daha iyisi çıktı mı yoksa ondan devam etmek mi gerekir ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap