#OtoSeyir
içişleri bakanı efkan ala yeni ehliyetleri tanıtmış. Bu yaz 24 milyon ehliyet 15 ₺ den değişecek ve nüfus müdürlüklerinden kişinin adresine gönderilecekmiş.
eğer birebir örnekse , gözüme fazla büyük geldi
http://www.milliyet.com.tr/iste-yeni-surucu-belgesi/siyaset/detay/2009606/default.htm

BeğenFavori PaylaşYorum yap