5 litre su ile de sınava girmezsin. 😀
https://www.youtube.com/shorts/B5EEPDmG6d4
Son bir saat içinde 254 ziyaretçi, 122 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Tahminim; okulun yakınındaki bakkalda küçük su kalmamıştı.
Belki korkusu vb. vardır suyum biterse diye. Hani ihtiyacı olacağından değil de
içeriye derken sınava herhalde
Belki diğer sınavdaşlarını düşündü, suyu biten olursa veririm, iyilik yaparrım dedi (yasaktır tahminen ya) 😛
Neyse ki erken gelmiş, yoksa kuralları bilmeyen polis sınavı kaçrmasına neden olacakmış, 15dk az süre değil.
Bu insanları kim ikna etti bilmiyorum ama okulda, spor salonunda falan da böyle 2-3 litrelik şişelerle dolaşıyorlar.
Su heyecanı bastırır, doğru aslında ama miktarı abartılı.
hocam ben böbrek hastasıyım sınava girdiğimde susuzluk yüzünden problem yaşamıştım. bazen özel durum olabilir. 5lt abartıda olsa bende 1.5lt ile girmiştim keşke 1 lt daha olsaydı demiştim. Stres olmasaydı daha iyi yapabilirdim türkiye 19binincisi olmuştum.
seneye 2x19lt ile girip viral olmaya çalışanlar olacaktır