Siz ne diyorsunuz bu işlere? https://www.youtube.com/watch?v=ha1Dng42caA
Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Bu kim?
Ben.
@aserhat vay abi sen burda mıydın. takip ettiğim birkaç kanal vardı. biri teknoseyir biri sendin. takip ediyorum seni bayadır arada açar dinlerim. hoş adamsın vesselam.
@vuslat Selamlar buralardayız şimdilik. Teşekkürler 🙏
Apple yaptı ve yıllardır başarıyla kullanıyor insanlar, microsoft tarafı daha önemli kısaca oyun oynanan apple diyebiliriz. Yaptı derken bu ara icat etti manasında demiyorum en iyi şekilde kullanılacak şekilde yaptı
Doğrudur.
Başlığın fazla iddialı olduğunu düşünüyorum.
başlık doğru, ben az önce evdeki tüm pc leri çöpe attım.
@boakoms
Clickbait diye bişi var ya 🙂
Pc dönemi resmen kapandıysa buradaki işimiz de bitti demektir. Hoşçakalın.
PC gider MC gelir.
en son tabletler bitiriyordu pcyi
🙂
Bomboş analizler.
Hangisini boş buldunuz bir örnek verebilir misiniz?
@aserhat hepsi
@cowboys bir örnek
click bait
Doğru.
Minimum 3000$ civarı fiyat diyorlar, yarım lokal yarım bulut tabanlı YZ diyorlar ama ben Windows'un da buluttan olacağını düşünüyorum. Kısacası eline mobil istemci (client) tutturup gönderecekler son kullanıcıyı...
Ben yakında AI native bir işletim sistemi çıkacağını düşünüyorum.
@aserhat Çıkmasın, sonu kötü biter onun...
Sektör farklı kullanım alanı farklı. Eksikleri çok fazla.Daha çok işi var bu teknolojinin.
Nvidia 2-3 senede bir yeni mobil işlemci tanıtıp durmasa rahat edemez zaten.
Evet bakalım