Kentsel dönüşüm sebebiyle taşınıyorum. Şu an mevcutta bulunan internet için ne yapmamız gerekiyor? Kapatma talebinde mi bulunacağız yoksa ödeme yapmayarak kapanmasını mı bekleyeceğiz? 🤔

BeğenFavori PaylaşYorum yap