Otele geldik bayram için. Odada takılırken pat diye bir ses geldi. Bir baktım tavus kuşu konmuş balkon demirine 😅. Meğer bu arkadaşlar uçabiliyormuş. Neyse kafaya koydum arka tüyleri açılmış bir şekilde çekmeyi. Otelin çevresinde dolandım ettim. Buldum nihayet. Biraz yaklaştım, dikkatini çekmek için ses falan çıkardım. Ve birden o güzel tüylerini açtı bana doğru 😍.

https://youtu.be/IYf2rK33UL0?t=47s
nasıl ses çıkarttın? 😀
Islık falan ya 😅.
Tüyleri açtıysa niyeti bozmuştur, dikkat edin. Dişiye kur yapmak için açıyorlar tüylerini 😂
Cnbc-E logosu. 😂
Geçenlerde değişti.
Kungfu panda'nın dizisinde duymuştum bağırışını. Gerçek hayatta da duydum, çok değişik ve güzel bir sesi var bence. 🙂
Bolu mu?
Evet hocam.
Bende Tarık inşaat Delux preminium otelindeyim. 🙂 0 masraf. 🙂
İyi eğlen dinlen bea.
Ben de bugün hayvanat bahçesinde çekmiştim.
Bakımsız duruyor 🥲
darwinin rahatsızlık duyduğu kuş. tesadüf demeye dili varmıyo belli ki. eh nihayetinde buna da bir kulp uydurdular. cinsel seçilim 😂