#teknolojieditörleri
#aysunkayaci
@leventp abinin title bu genconun titili ayni olamaz.Bu gec olsa olsa asistan olur...

#teknolojieditörleri
#aysunkayaci
@leventp abinin title bu genconun titili ayni olamaz.Bu gec olsa olsa asistan olur...

Son bir saat içinde 162 ziyaretçi, 50 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Göreceksiniz aynı yaşadığı maduriyeti başkasına yaşatacak bu çocuk. Hiç sekmez. Stajını malum saksıcıyla yaptı çünkü.
Aynı düşünüyorum.
Sırf kendine de LP gibi editör dediği için izlemedim. Aynı klasmanda görmüyorum şahsen.
yenimi bu.
Yeni
@srkndmrgl link versen izlesek
@systemnet https://youtu.be/FLobbPYnAYg
Levent abiye yakıştıramadım bu konukluğu. Niye gitmiş ki.
Ordinayus prog vs kendisinden farkli bisey yazsaymis..lp abi simdi sen ben kanal kanal acip konuk alsak @nakah teknoloji editoru yazsak olur mu?birisi 20,30 yillik sen ben taze yeni...
3 ay önce MG de konuk olmuştu. Levent Ağabey, Murat Ağabey diye hitap ediyor, saygıda çok kusur etmiyor Samet, beni rahatsız etmedi.
ne alaka yahu, 5 yıllık öğretmen ile 20 yıllık öğretmen yanyana olsa 5 yıllık olana asistan, stajyer vs deyip, küçümseyecek misiniz? bu kadar yüceltme çabalarınızı anlamıyorum ki, Levent abiye de komik geliyordur bence.
Bizdede 20 ve 20 ++yillik baş ögretmen10 ve 10 +uzman ,kadrolu,sozlesmeli ve aday ogren ayrimi var
@srkndmrgl Bu ünvanlara fazla takılmamak lazım, biraz kompleks oluyor takılınca.
@oniki lp ve mg digerlerine gore bit ustu sadece
@oniki O değil de, avatardan dolayı @alpi350 sandım. @gurkan-atilgan' mış 😁
@nineleven neredeymişim ben ya? hangi avatar?
@gurkan-atilgan @oniki'nin bio'ya bak.. Heee sanırım sizin bir hayranınız 🤔 Herkesi herkes sandım şu an 🙂
@nineleven ahahahah çok iyimiş, görmemiştim bunu 😀
@nineleven 🙂 Çok önemli bir söz, karıştırmayayım, unutmayayım diye profilime yazdım, kaynak da belirttim 🙂
@oniki benim postuma yazılmıştı bu deyim hatırlıyorum 😃
Bu videoyu izleyen kimsenin ona takıldığını sanmıyorum 😮 Neyse, ünvan yazmak yerine ''Levent Pekcan, Teknoseyir'' ya da.. Direkt sosyal medya linklerini yazıp geçmek daha mantıklı sanırım.
Ben yıllardır şeyi hiç anlamam 😅 Yüksek Mimar, Yüksek Mühendis.. Akademisyen olursun, o zaman anlarız da.. YL yaptın diye nedir bu havalar ? Mimar Sinan alçak Mimar mıydı ? 😁
Tam bir Jr Hakkı ama avel versiyonu.