tecmo bunlara dava açsa kazanır çünki hiç bir yerde çift kamera yazmamış..
reeber olayı sanmışlar.
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ama satan yerler mesela MediaMarkt çift kamera diye yazıyor ve evet @karakartal'ın dediği.
Çift kamera yazmasına gerek var mı çift kamera varmış gibi kamera yeri yapmışlar
Ürün olarak sadece tek bir kamera olup, kamera gibi davrann ürünler var, sahte olduğunu belirtmek kaydıyla satılmasında sakınca olmuyor 😛 Bir telefonda hava atmak amaçlı 8 kamera varmış gibi görünüm olabilir, 8 kamera var sanmak sizin hatanız olur AMA satarken gerçekte kaç kamera olduğu doğru olarak belirtilmeli, yanıltma olmamalı.
Sahte balık yemleri de satılıyor. Sahte olduğu belirtildiktan sonra sorun yok, ama sahte demeseler, birileri evdeki balıklarını beslemek için bunlardan alsa, yanıltılmış olur 😀
@karakartal @ozgurg haklısınız aslında yanıltıcı dış görünümlü cihazların satışını tamamen yasaklamaları lazım. bunun satışına izin verenler dikkat etmeleri gerekiyor.
Teko moko poco vs. Saçma sapan markalı ürünler almayın işte arkadaşlar. Nereden buluyorsunuz bunları?
Poco Xiaomi'nin alt markası, onu karıştırma 😀
İkinci kamera algılayıcı gibi görünüyor.
Ai derinlik sensörü dedi🙂. Ürün galiba bu:
https://www.gsmarena.com/tecno_spark_40c-14052.php
@root61 Hatta kaynak da eklemiş.
https://www.youtube.com/watch?v=6ZlOmjptzdU&t=235s
apple hoparlör barındırmayan ızgara ekleyince bişey diyonuz mu 🙂
tecno burada çift kamera vs dememiş.
teknik olarak ucuz telefonu ucuz göstermemek adına bir ilizyon yapmış
Bunlar hep kapitalizm
Yazılımı da verileri Çin’e gönderiyordur Allah bilir
"Harika fotoğraf çekiyor denilen" kısmına takıldım. Öyle diyen var mıdır gerçekten? Varsa da ha bir ha iki, harika çekiyormuş işte.
Akıl sağlığınız için, Twitter'daki ".... haber" şeklindeki hiçbir hesabı takip etmemeniz lazım.