Kaynak TV olduğu için güvenilir değil ama yenilebilir boka en yakın şeyin bu noodle'lar olduğunu düşünüyorum.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
1 kere deneyeyim dedim ikinci lokmada çöpe attım. Nasıl yiyorlar şunu hayret.
Aşırı ucuz. Öğrencilerin tercihi bu yüzden. Sağlıklı beslenme vaat etmiyor ülkemiz.
Çok kötüsü de var, çok iyisi de var.
Indo mie soya / nissin ürünleri bayağı lezzetli ama ıvır zıvır marka tavuk aromalı olanlar çok kötü.
boku çiçek dibine koy çiçek büyür, noodle koy çiçek çürüyebilir 😀
İyi de bütün Uzakdoğu'da Tayland, Malezya, Filipinler vesaire 70'den 70'e çuval çuval noodle yiyiyorlardı. Market arabalarını tepeleme dolduruyorlardı, şaşırıyordum, ölür lan insan bunu yiyince diyordum ama obezite falan sıfırdı. Ne zaman hamburger başladı, obezite aldı başını gitti. 2000-2020 arası bunu çok net gözlemledim. İlk gittiğim yıllarda ekmek yoktu, millet Türkiye'den getiriyordu. 2010'dan sonra olay değişti, şimdi Tayland'ta mesela yeni nesil hem obez hem boy attı, deve gibi her biri 😀 Sonuç; noodle sağlıksız lafına katılmıyorum, severek de yiyorum 🙂 Ekmeği kesince kendimi noodle'a verince ne gaz kalıyor ne mide fesatı. Ama dayanamıyorum başlıyorum, çöküyor bütün sistem. Bence noodle yesinler, ekmek yemesinler. Böylesi daha sağlıklı.
Onlar bizdeki yarım dolardan daha ucuz olanı mı yiyorlar?
@ozgurg aynısının tıpkısı
@ozgurg aynen öyle, en büyük markalar, Türkiye'de sağda solda 250 liraya satılanlar bile 20-30 lira civarında Asya'da.
En iyisi Teknoseyir'de incelenen Makarneks idi.
Makarneks çok iyiydi, zaten galiba lisanslı bir üründü.
@oniki evet japon n harfi ile başlıyordu
@hasans Nissin, Türkiye'de var şu an. Japon soslu olanını bayağı beğeniyorum.
Nooldle ı iyi bir Çin lokantasında falan yersen çok lezzetli bir şey ama hazır olanlar kepazelik ya.
Yine bir düşman uydurmuşuz. Hadi bakalım. Haftaya yasaklanır noodle.
Alternatif?
Makernex olsa halbuki
Zamaninda noodle fabrikasinda calisan biri ile tanismistim. Bana yemeyin dedi. Cok sasirmistim.
hayatımda noodle yemedim eve almadım ne olduğuna dair bile çok az bilgim var.