Klasik beyaz kalıp sabun kullanıyorsanız cildinize kötülük yapıyor olabilirsiniz. Benim kuru cildim var. Çocukluktan beri kaliteli diyerek bu tarz sabunu alıyordum fakat nemlendirici özelliği fln olmadığın için deriyi banyo sonrası aşırı kuru yapıyor faydadan çok zarar görüyordum. Bırakıp nemlendiricili bir sabuna geçtiğimden beri büyük fark oldu.

BeğenFavori PaylaşYorum yap