OrcunFix @orcunfix 06 Nisan 2026 - 17:08 Kargoya verildi, yarın kesin gelir. 😀 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 11 17 ciddiyetsiz @ciddiyetsiz Yarına kadar kim bekleyecek şimdi? 😂 06 Nisan 2026 - 17:22 Yanıtla Beğen 5 Reginald 'Bubbles' Cousins @digitalanimal 16 gb olmamış krala 🫠 06 Nisan 2026 - 17:30 Yanıtla Beğen 2 yah erşeyim yah içim @sormadunyamnebicim Ucuza ram bulunca arttırır bence. Bu bilgisayarın hakkı en az 48gb ram çünkü. 07 Nisan 2026 - 10:27 Yanıtla Beğen Ronnie James Dio @ronniejamesdio bu paraya über desktop dizilir yahu. 06 Nisan 2026 - 17:59 Yanıtla Beğen 1 OrcunFix @orcunfix Dizilir de bazı planlar var ona desktop uymuyor. 🙁 06 Nisan 2026 - 18:01 Yanıtla Beğen Fatih @fatihy O paraya okuz alırdık 06 Nisan 2026 - 18:01 Yanıtla Beğen 2 lterlemez :) :\ :( @lterlemez Gözünüzü seveyim, çok sağlam bir çanta da yapıştırın yanına; hayırlı olsun, hep iyi günlerde kullanmak nasip olur... 06 Nisan 2026 - 18:20 Yanıtla Beğen 1 memedeath @memedeath Orçun sen hayırdır milyor, milyar 😄 Hayırlı olsun, mavi ekransız günlerin olsun. 06 Nisan 2026 - 18:33 Yanıtla Beğen 1 OLDBoy @oldboy Hayırlı olsun 🥳 06 Nisan 2026 - 18:47 Yanıtla Beğen 1 Tarık @tarikx Hayırlı olsun. 06 Nisan 2026 - 18:57 Yanıtla Beğen 1 Chevron @chevron Ho elinde paralansın 🙂 06 Nisan 2026 - 19:01 Yanıtla Beğen 1 Halil @hcaktuna Şeker fabrikası kurardık bu paraya. 06 Nisan 2026 - 19:27 Yanıtla Beğen 1 CimAdam @cimadam ram de sipariş etseydiniz yanına keşke 16gb ağlıyor artık malesef 06 Nisan 2026 - 20:31 Yanıtla Beğen 1 Issız_adam @systemnet Bu kadar para verme nedenin ne hocam ? Ho 06 Nisan 2026 - 21:58 Yanıtla Beğen 1 OrcunFix @orcunfix Güzel güçlü bir işlemci birde 5080 olması. Birde strix serisi sonuçta ekranı osu busu kaliteli bir cihaz. 06 Nisan 2026 - 22:15 Yanıtla Beğen 1 Hamit ÖZLÜ @hamitozlu ho 06 Nisan 2026 - 22:21 Yanıtla Beğen 1 Shyrelia @shyrelia https://www.youtube.com/watch?v=Qd-SXvTEjbk Bu modelde wi-fi kartını değiştirmek haricinde değiştirmek istenen ve varsa tornavidaya bile gerek kalmadan yapılabiliyormuş. 07 Nisan 2026 - 08:21 Yanıtla Beğen İptal
Yarına kadar kim bekleyecek şimdi? 😂
16 gb olmamış krala 🫠
Ucuza ram bulunca arttırır bence. Bu bilgisayarın hakkı en az 48gb ram çünkü.
bu paraya über desktop dizilir yahu.
Dizilir de bazı planlar var ona desktop uymuyor. 🙁
O paraya okuz alırdık
Gözünüzü seveyim, çok sağlam bir çanta da yapıştırın yanına; hayırlı olsun, hep iyi günlerde kullanmak nasip olur...
Orçun sen hayırdır milyor, milyar 😄 Hayırlı olsun, mavi ekransız günlerin olsun.
Hayırlı olsun 🥳
Hayırlı olsun.
Ho elinde paralansın 🙂
Şeker fabrikası kurardık bu paraya.
ram de sipariş etseydiniz yanına keşke 16gb ağlıyor artık malesef
Bu kadar para verme nedenin ne hocam ? Ho
Güzel güçlü bir işlemci birde 5080 olması. Birde strix serisi sonuçta ekranı osu busu kaliteli bir cihaz.
ho
https://www.youtube.com/watch?v=Qd-SXvTEjbk
Bu modelde wi-fi kartını değiştirmek haricinde değiştirmek istenen ve varsa tornavidaya bile gerek kalmadan yapılabiliyormuş.