Asus'un sattığı en üst seviye bilgisayarı aldım. 2 ayda ekranı rezil hale geldi. Garanti kullanıcı hatası olarak kabul etti. Bugün bilgisayarım geri elime ulaştı. Bunu koymuşlar. Madem böyle bir durum var, bunu ürünü alırken koyacaksınız.
Bir daha As*s mu? Asla.
https://teknoseyir.com/durum/1776172
Ekran ile klavye arasına mikrofiber ince bez koydum. Ekranı sadece bir kere kapatıp açtım. Ekran klavyeye o kadar baskı yapıyor ki tek bir kapatıp açmada beze tuş aralarının izi çıkıyor.



ben reddit'te asus grubuna senin durumunu yazdım, grubun modlarından birisi bana chat isteği yolladı, belki bir şeyler olur oradan. senin mail adresini adamlara vermem gerekebilir, oradan iletişime geçmek isteyebilirler seninle, bilgin olsun.
https://www.reddit.com/r/ASUS/comments/1p0snpm/asus_rog_strix_scar_16_laptop_keyboard_has_left
Teşekkür ederim. Çok memnun olurum.
[email protected]
@undefined bu bez mevzusunu da konuya ekledim şimdi.
@ronniejamesdio Ben de yorum yaptım. Onay bekliyor sanırım, gözükmüyor henüz. Bakalım bir faydası olacak mı?
@undefined karma puanı diye bir sey var reddit te, o yükselene kadar bazı gruplarda onaya düşüyor mesajlar.
Geçmiş olsun. Bir daha As*s mu? Asla.
Teknik servisi bdh ise yapmasi normal..nerede niyazi bey...
KVK'ydı.
https://youtu.be/EUpc56tUPSY
Bunu sıkıntısı cihazdan değil de windows'un güç yönetiminden.
@ronniejamesdio Diğer marka cihazlarda neden yok o zaman? Asus'un saç baş yolduran, kronik sorunlu modellerini unutmadık.
Asus'un 40bin ₺'ye satılan OLED'li modellerini almayı düşünüyordum aslında. Böyle şeyler insanı tedirgin ediyor.
Benzer bir sorunu ben de Acer ile yaşadım. Asus, Acer.. Bunlar uzak durulması gereken markalar.
Hakem heyetine başvurabilirsiniz
Çerçevede silikonumsu şeyler var ya.. Teflon mu diyorlar 🤔 Onları kalınlaştırmanın bir yolunu bulabilirsek idare edilebilir aslında.
Bezle idare ediyorum. Onlarla uğraşmak, düzgün gözükmesini sağlamak çok zor.
Selamlar işlem olarak ne yaptılar? Ekranı mı değiştirdiler, bilginiz var mı?