Asus'un sattığı en üst seviye bilgisayarı aldım. 2 ayda ekranı rezil hale geldi. Garanti kullanıcı hatası olarak kabul etti. Bugün bilgisayarım geri elime ulaştı. Bunu koymuşlar. Madem böyle bir durum var, bunu ürünü alırken koyacaksınız.

Bir daha As*s mu? Asla.

https://teknoseyir.com/durum/1776172

Ekran ile klavye arasına mikrofiber ince bez koydum. Ekranı sadece bir kere kapatıp açtım. Ekran klavyeye o kadar baskı yapıyor ki tek bir kapatıp açmada beze tuş aralarının izi çıkıyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap