Para lazım, buğün yürürlüğe giren yönetmelik ile bisiklet, elk. bisiklet, motorsiklet ve traktör kullananlar koruyucu gözlük ve eldiven kullanmak zorundaymış. Aksi durumda ceza yazılacak.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EASon bir saat içinde 191 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Daha önce de çıkmamış mıydı bu yasa ?
Kaynak nedir? Konunun muhatabıyım, bakayım.
https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2025/11/20251104-4.htm
@nakah bisiklette kask varsa gözlük zorunlu değil yazıyor bu tamamda , eldiven ne alaka özel sert plastikli eldiven mi?
kaldırımdan gidenlere ceza yazsalar ya da arabaların sağından solundan fişek gibi fırlayan davarlara yeterli olur
normal gözlüğün üstüne nası takacam la ben koruyucu gözlüğü
Bunlar vardı önceden de, yeni değil
Bende sabah haberlerinin yalancısıyım. 😄