Kız kardeşime telefon alacağım ille de iPhone istiyor. Bütçem iPhone 16e ve iPhone 14 de yetiyor. Apple hiç haz etmediğim için hiç iPhone telefonu kullanmadım ve telefonların arasın da ki farklardan bi haberim. Bu ikisi arasında fotoğraf çekiminde hangisini önerirsiniz
Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
16e her anlamda daha yeni daha güncel ve daha dolu bir cihaz bence.
Sırf 2 kamerası var diye 13-14-15 alıyor insanlar ama 16e hem fiyat hem takas avantajı ile güncel işlemci ve yazılım sunmasıyla bence daha mantıklı.
Kız kardeşi için onların bir önemi olacağını sanmıyorum. Alınabilecek kamerası en iyi İPhone'u almak mantıklı.
@emre64 16e kamerası 14 den daha iyi işte.
15 aynı fiyat değil mi
Yok 7-8 lira daha pahalı 15
@jokerx2 15e çıkamıyorsan 16e al type c yüzünden.
bütçenin yettiği iphone'ları listele kardeşinin önüne koy kendisi seçsin
çok mantıklı
Hangisinin kamerası daha iyiyse onu alın, genç kızlar için gerisinin pek bir önemi yok.
En pahalı ayfor alıp 0.5x, 2x kullanmayanlara(bilmeyenlere) şahidim 😀
@kortex +1
@kortex öyle maalesef...
İşlemcisine, güncelleme süresine ve fiyatına bakılırsa 16e mantıklı ama 15'in çentik yerine daha küçük dinamik ada olması ve geniş açı kamerası olması avantaj. Ben olsaydım, 16e modelinde dinamik ada olsaydı hiç düşünmeden 16e alırdım çünkü kamera ile pek işim olmuyor. Ama kadınlar kameraya daha fazla önem veriyor. Yani net nokta atışı yapmak zor bence.
https://www.apple.com/tr/iphone/compare/?modelList=iphone-14,iphone-15,iphone-16e
16e de tek kamera var ama 48 ana + 12 ultra geniş yazmasını anlamadım
@nokia başka hataları da vardı düzelttirmiştim ama bunu görmemişim. Neyse ki yorumumda yazmışım. Uyarınız için teşekkür ederim.
@nokia 5 kez söyledikten sonra düzeltebildi 🤣
Doğru tablo.
Daha çok güncelleme ömrü için 16e.
15 öncesi cihazları Elma bile unutmak istiyor özellikle ai geldikten sonra bunu daha çok isteyecek... ama iş kişisel beğeni noktasına gelince böyle verilerle karar verilmiyor...
İlla iphone istiyorsa eski iphone'lardan çok memnun olmayabilir, kendisine sorup onayı alın bence önce 🙂
15 ve öncesi alınmaz artık, ram sebebiyle gelecek ai gibi güncellemeler 16dan itibaren gelecek 16e alın derim.
15de de pro bu arada düz 15 muaf sanırım yapay zekalardan
@cimadam aynen 8 ram sanırım onun ıcın mecburı.
kesınlıkle 16e dıgerı ıle kıyas olmaz.