Beyler arkadaş İngiltere’ye gitti şu tarifelere bakın!
Instagram ve whatsapp sınırsız bu tarifelerde ve fiyatlar oldukça uygun bence. Çocuk 1 saatlik kazancı kadar tutarla 1 ay tarife kullanıyor.
Üstüne üstlük 3£ vermiş sim karta. Bizde 15gb Turkcell için 230₺ ödeme yapalım…

Paylaşım sınırı var sanırım. Bizde sınırsız tarifelerde var sadece.
TTL Change ile sorun kalmıyor 😀
@kortex Nasıl bir şey o benim de ihtiyacım olacak yakında.
@burakozyurek https://qpython.club/konu-hotspot-pass.html
https://qpython.club/konu-ttl-changer-exe-ttl-degistirici.html
hep diyorum, vatandaş sms ve konuşmanın internet yanında operatöre bindirdiği yükü bilse bu operatörleri bombalar. küfür gibi sms sınırı var, gönderdiği de 160 karakter.
Benzer tarifeler bizde daha ucuz Euro karşılığı olarak bakarsak 😅
ama sendeki 3G kıvamında orada 5G
@xahve 3G-5g çok da önemli değil, bana 50 mbt internet veriyorlar sonuçta,
@fatihy Bana 5 veriyor
Pound kazanan için bir şey değil.
@sqn: Bilmesine gerek yok ki, verilen aylık kotayı her ay hiç sektirmeden dolduramadığını, dolduramayacağını zaten ilk iki aylık kullanım ile anlar ve konuşmadığının, göndermediğinin parasını boşuna boşuna ödediğini bilir. İtirazını da yapar...
Konu daha pahalı mı ucuz mu ya gelemedi ki? Daha hala "neden konuşmadığımızı, göndermediğimizi ödüyoruz?" diye sormadık.
Lyca en berbati. Normal operator tarifeleri oyle degil karsilastirman yanlis. o2, vodafone ile falan karsilastirman lazim
@lterlemez boşu boşuna değil işte çünkü maliyeti 0'a yakınsayan birşeyin tüketiciye de yansımaması gerekir. şu anda yine maliyeti sıfır ama gıcıklığına limitlendiriliyor, halbuki sınırsız bırakılsa ve fiyata yansımasa hiçbir şey değişmeyecek.
eng. gitsem kafayı bunamı takarım
Aslında bu attığın iki sim gayet pahalı 😀
Avrupa ve Hindistan için ücretsiz roaming veren firmalar da var. (max 35gb aylık)