Çeyizlik de olsa açıp kurmak lazım. Buzdolabı değil sonuçta. Çalıştığını görüp, kutusuna kaldırmak daha mantıklı ama böyle bir durumda kalmak da insanı çileden çıkarır.

https://twitter.com/omersanli177/status/1737521304822022424

BeğenFavori PaylaşYorum yap