Kombiler acildi mi
Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 49 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
2 gündür incede yakıyordum bugün arttırdım, bana sorun yokta hanım üşüyor. Yoksa bütün seneyi açmadan geçiririm aslında 😂
Ben şortla geziyorum. Dün itibari ile Mersin'den Antalya'ya geldim. Antalyada da şortla geziyorum. Millet montla falan geziyor ama. Galiba ben üşümüyorum. 😂
16 dereceymis antalya 😀 ben olsam ben de sortla gezerim 😀
24.5 cok degil mi ya ben rahatsiz olurdum acikcasi 😀
Doğal gaz 180 liraya kadar mıydı ne ücretsiz ya o yüzden açtım akşam kapatırım geri. 😀
Kökledik biz..
Evde şort tshirt geziyorum yine de sıcaklıyorum ama işte ev halkı..
Şuan iyi ya 0 dereceye insin bi, öyle açarim
Ben de açmadım, bulunduğum odayı ısıtıyorum.
Dün akşam itibarıyla merkezi sistem ısıtmayı açtılar. İzmir..
Ankara'da hissedilen sıcaklık -2, benim evde açık.
Bir saat açıp kapatıyorum.
istanbul kapalı
Bende kapalı. Mersin azıcık serinledi, Akşam olunca.