@kortex Pınar yüzünden ülke araplarla doldu desem? 😀 Pınar zamanında atatürkçülere hakaret etmedi mi? Malum partiyi övmedi mi? O günden beri boykot var pınara.
Bence fiyat performans Tat markası, tabi her markayı denemedim ama mesela uzak durulması gereken marka Tukaş, adamlar sulandırılmış salçayı ketçap diye iteliyor.
Etiket dili yüzünden mi?
Kimi markaların bizde satılmayan ürünleri alternatif firmalar ithal etmekte ve genelde ürünler bize özel üretilmediği için etiketler farklılık gösterebiliyor.
Marka ülkeden çekilmiş olabilir. Temsilci arap ülkeleri için üretilen ürünü getiriyor olabilir bu durumda. Türkiye'ye özel üretilmiş olmama ihtimali yüksek yani. Milka benzer bir örnek, orijinal etiket üzerinde Türkçe bilgi yok, kağıt etiket var. Olmasa daha iyi tabii ama bir yandan da git gide orta doğuyu ortalıyoruz 🙂
Arkasında içerik Türkçe ve arapça yazıyor yalnız. ön tarafta da hiç türkçe yok direkt arapça. Arkası sonradan yapıştırmaysa öndeki de sonradan yapıştırılabilir.
@sahin @brkadgn
Hardal
Ketçap markası önerecek olan var mı?
Pınar profesyonel
@kortex Pınar yüzünden ülke araplarla doldu desem? 😀 Pınar zamanında atatürkçülere hakaret etmedi mi? Malum partiyi övmedi mi? O günden beri boykot var pınara.
@kortex Boykot ile bilgi: https://eksisozluk.com/pinarurunleriboykot--5346972?p=1
@agab Bu arada, aynı linkin son sayfasında şirketin iki kız kardeşe geçtiği söyleniyor, ne kadar doğrudur bilemiyorum.
Bence fiyat performans Tat markası, tabi her markayı denemedim ama mesela uzak durulması gereken marka Tukaş, adamlar sulandırılmış salçayı ketçap diye iteliyor.
@ziya95_1996 Koruyucu maddeler -ya da kimyasallar- az olduğu için heinz alıyordum, başka var mı böyle bilmiyorum açıkçası.
@ammavelakin
@ziya95_1996 bu nasıl duruma eklendi 😀
@ziya95_1996 Deneyeceğim hocam, teşekkürler.
@agab süper güçlerim var. 🙂
Etiket dili yüzünden mi?
Kimi markaların bizde satılmayan ürünleri alternatif firmalar ithal etmekte ve genelde ürünler bize özel üretilmediği için etiketler farklılık gösterebiliyor.
@dolunay aaa ben olayı yanlış anlamışım 😅
Marka ülkeden çekilmiş olabilir. Temsilci arap ülkeleri için üretilen ürünü getiriyor olabilir bu durumda. Türkiye'ye özel üretilmiş olmama ihtimali yüksek yani. Milka benzer bir örnek, orijinal etiket üzerinde Türkçe bilgi yok, kağıt etiket var. Olmasa daha iyi tabii ama bir yandan da git gide orta doğuyu ortalıyoruz 🙂
iran yapıştırıcı
Arkasında içerik Türkçe ve arapça yazıyor yalnız. ön tarafta da hiç türkçe yok direkt arapça. Arkası sonradan yapıştırmaysa öndeki de sonradan yapıştırılabilir.
@sahin @brkadgn
Olabilir evet, olmasa daha iyi ama markaya da bir noktada hak verebiliyorum. Azımsanacak bir kitle değil malum dili konuşanlar, maalesef.
@sahin Hepsine ters ters bakıp buraya ait olmadıklarını belirtip rahatsız hissettirmek gerekiyor.
@agab keşke. Şu an Ankara'dayım 2 büyük AVM'ye girdim sabahtan beri. Ben rahatsız oluyorum onlar olmuyor. Ben mülteciymişim gibi hissettim.
New York hardalını Türkiye’de arapça sattıkları için
Heinz overrated bence. Calve'nin mayonezi ketçapı daha güzel. Eskiden Heinz severdim ama artık sevmiyorum.
+1
Sarımsaklı acı biber sosu çok güzel. Ona alternatif tavsiyeniz varsa alabilirim 🙂
Yorum yapanlarin yarisi konuyu anlamamis 🙂