Bizim oğlan 12 yaşında orta 2 ye devam ediyor. Haftabaşı yanıma gelip :
- Baba! müjde, okulda maske zorunluluğu kaldırıldı, dedi.
- İyi ne güzel, sevgilinle artık rahat rahat öpüşebilirsin, dedim.
Baba yaaa... dedi sıyrıldı kaçtı ergen öncesi malak.
Bunu devlete versek bize okul öncesi bir kız çocuğu verseler, yüreğimiz sevgi mutlulukla dolsa olmaz mı? Olmuyor mu? Kadere iman...
Bana çektirdiklerini çektirmeden ölmeyeceğim...:=)))
Abi tavsiyesi yerli ırklarla evlenmeyin. Canınıza kıydınız evlendiniz bari çocuk yapmayın!

Aslında maske zorunluluğu kalkmadı ama bölüm proflari bile farklı fikirlere sahipken. Bakanın açıklaması sonucu olanlar oldu.
14 yıl içinde değişim yapilmasi lazım, aldığınız yerle görüşün. Olmazsa THH
THH rıza varsa bir şey yapamıyor.
"Bana çektirdiklerini çektirmeden ölmeyeceğim...:=)))"
Belki sen de anne babana çektirdin sen de çekiyorsun 😀
He he sen kendini öyle kandır...:=))) Benim gibi çocuk bulsan yanına 10 adet daha yapayım derdin...
@kadirg1976 oooooooo:D
@nordre Özetle, erkek çocuklar mal oluyor. Çok ileri dönemlerde bir kısmı düzeliyor.
Ama kız çocukları öylemi, 😊 özellikle çocukluk dönemlerinde çok tatlı, şirin ve sevecen olurlar ☺️☺️☺️
Allah sabır versin.
@nordre Üzgünüm, evet...😁
Kızda olsa farketmiyor boşa heveslenme, en güzel çocuk hiç yapılmamış olan.
Biz sınıflarda hala taktırıyoruz sınıf mevcutları sosyal mesafeye uygun olsa da. Siz o ergenleri okulda görün bir de, neler var neler 😏
İnsanlar nesillerce sınıflandırıldı :
1968
1976
1988
2006
2018
Teknoloji ile Medeniyet farklı imgelerdir. İnsan bunu bilmeli...:=)))
Bana göre de 2.Abdulhamid'in bıraktığı Cumhuriyeti kuran 1908 nesli derim kavga çıkar...
- Keşke 1.Dünya Harbine 3 maymun bizi sokmasaydı.
- Keşke Çanakkale cephesi yaşanmasa, münevverler kaybedilmeseydi.
- Keşke demokratik gelişim normal akışında, daha kansız savaşsız olaydı.
Sen şimdi çocuğuna niye kızdın evlat bu
Yok ben kızmadım, kızık geziyorum.
Bekarken ben de mutluydum...:=)))
@nordre erkek olarak ben mallıklarımı parça parça, yıllar geçtikçe fark ettim 😀
@kadirg1976 Bekarım, mutluyum 😀 Yoksa mutsuz muyum, çevremin bu konuda kafası karışık çünkü 😀
Çanakkale'den bir arkadaşım iki erkek evladı var. Çocuklar 1.sinif, 2.sinif çağlarında.
Neyse bir kızı oldu 3. çocuk olarak. Kız biraz büyüdü, ayaklandı filan.
Adamın dediği kelime aynen...
"Ben daha çocuk büyüttüğümü şimdi anlıyorum, meğer evde iki tane mal besliyormuşum haberim yokmuş" diyor gülerek tabiki ☺️
Acaba günümüzdeki ekonomik buhrandan kaynaklı mutsuzluğun ne kadar etkisi var böyle düşünmenizde. Hiç evlenilmese belki de farklı bir memnuniyetsizlik içinde olunabilirdi.
https://youtu.be/kOmhVEiq95I
@kadirg1976 Görüyorum ve arttırıyorum. 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=Urdlvw0SSEc
Bazen biri çıkar karşına, konuşmadan, sadece bir anlık bakışla, herşeyi anlayan ve anlatan.
Konuşmadan anlaşabildiğiniz biri ile karşılaşırsanız. Cesur olun.
Bunun dışında uzak olun diyorum 🙂
Cinssel dürtüleri, hassas noktalar dan gelen sinyalleri demiyorum.
Sadece yanınızda olsa bile sizi mutlu eden bir şey bu 🙂
Ama yine de çocuk yapmayın 🙂
@yakup #AliciaKeys severdim ancak #Aaliyah ölümünden sonra gıccık kaptım...:=((( Onun ölümü bu beyaz kırması kızın önünü açtı...
@arandur "" No Woman No Cry ""
12 yaşında bende de var. Olur olmaz esip gürlüyo evde😀.
Beyin çok geç oturuyor erkekte oturunca da evlenmek zorlaşıyor bu da bir gerçek 🙂