Sakallılara bir sorum var, sakalı uzun (malum tiplere benzeyenler özellikle) kesmeyi düşünüyor musunuz ? Arkadaşım yıllardır uzatır şuan çok fazla ters bakış olduğunu düşünüyormuş. Kendi mi paranoyak yoksa uzun sakallılarda bu sorun var mı ? veya uzun sakallılara bakışınız değişti mi ? Yargılamak değil amacım böyle bir şey olmuşsa doğaldır sadece bizimki kafasında mı kuruyor merak ettim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap