İlk trafik cezamı yedim yaklaşık 5 gün önce yazdılar. Lakin cezayı erkenden ödeyip indirimden faydalanmak istiyorum ama bankadan trafik ceza kaydı çıkmıyor. Manuel olarak girip ceza tutarını yüzde 25 indirimli ödersem sorun olur mu?. E-devlette ceza yazıldğı gibi hemen sisteme düşüyor ama ordan bi ödeme yapılmıyor. Nasıl ödeme Yapabilirim?

BeğenFavori PaylaşYorum yap