Benim merak ettiğim acaba hastalığın seyrinde hiç hafifleme var mı? Haberlerde vs. bunu dile getiriyorlar çünkü. Tabi ki tedbiri asla elden bırakmamak lazım.
Arabistan bayram sonrası normalleşmeye gitti. *Sabah 6 ve akşam 8 arası sadece sokağa çıkılabilir.
*Maske kullanımı zorunlu
*Yurtdışı uçuşlar yasak(Sadece kendi vatandaşlarını kontrollü getiriyorlar)
*Düğün, halay, sosyal eylemler burda Türkiye gibi olmaz, asker uğurlama olmaz
*Toplu ulaşım nerdeyse yok gibiydi ve sanırım şehiriçinde hâlâ çalışmıyor
*Berberler, kuaförler ve spor salonları hâlâ kapalı
Bütün bunlara rağmen Arabistan'da hastalık zirveye çıktı. Son 4 gündür günlük 3000 üzerinde vaka var ve günlük ölümler yaklaşık 30 kişi. Türkiye'de vakaların böyle olması bana iki şeyi düşündürüyor. Ya sağlıkçılar olağan üstü çalışıyor ve hastaları tespit edip izole ediyor yada veriler doğru verilmiyor.
Sanırım amaç zaten patşamasıysı. Tüm ülkeler bir an önce herkes olsun bu iş bitsin diye uğraşıyorlar. Daha önce dediğimde arkadaşlar kızmıştı ama bu virüsü en sağlan şekilde yenmenin yolu bu tabiki ilaç ve aşı yoksa.
Yasak mı var ki 😀 sen paylaş
yasa(l)
@abdhbal bence paylaşmasında bi sorun olmaz. ama yine de belli olmaz şimdi gider biri şikayet eder çarşı karışmasın
@isasntrk bence de tehlikeli
Ne kadar kötü olduğunu 1 ile 10 arası oyla?
20.
Çok
Ya abıca adamlar düğün dernek kuruya. Hayret bişey ya. 70 yaşında teyze evde sıkıldım yeter diyo bıktık diyo - e dışarda ölecen teyze sabret ecük
sürpriz olmadı. beklenen bişeydi zaten.
aklı selim insan iyiye gitmeyeceğini biliyordu zaten. antalya sırada izleyin. yine kapanırız 2 haftaya
@rhymestein görecem ben 15 gün sonra onları. hayır beyinsiz sana bulaşınca bi halt oluyo da anana babana bulaştırıyon. Yaşlıların durumu çok sakat. 🙁
Benim merak ettiğim acaba hastalığın seyrinde hiç hafifleme var mı? Haberlerde vs. bunu dile getiriyorlar çünkü. Tabi ki tedbiri asla elden bırakmamak lazım.
Olur arada öyle...
Memur açıklama yapamaz duyuramaz
Devletimiz bu konuda herşeyi yapıyor bişey olmayacak biz bize yeteriz
Muhterem ,sahaya indin mi yoksa hala cagridamisın ,iyileşme sürecin tamamlandı mı
Not Adana merkez Patlıyor Herkez @mr-paramedik
Tor üzerinden yeni hesap açıp paylaşım yapabilirsiniz.
Arabistan bayram sonrası normalleşmeye gitti. *Sabah 6 ve akşam 8 arası sadece sokağa çıkılabilir.
*Maske kullanımı zorunlu
*Yurtdışı uçuşlar yasak(Sadece kendi vatandaşlarını kontrollü getiriyorlar)
*Düğün, halay, sosyal eylemler burda Türkiye gibi olmaz, asker uğurlama olmaz
*Toplu ulaşım nerdeyse yok gibiydi ve sanırım şehiriçinde hâlâ çalışmıyor
*Berberler, kuaförler ve spor salonları hâlâ kapalı
Bütün bunlara rağmen Arabistan'da hastalık zirveye çıktı. Son 4 gündür günlük 3000 üzerinde vaka var ve günlük ölümler yaklaşık 30 kişi. Türkiye'de vakaların böyle olması bana iki şeyi düşündürüyor. Ya sağlıkçılar olağan üstü çalışıyor ve hastaları tespit edip izole ediyor yada veriler doğru verilmiyor.
@cates resmi bir kurumun açıklamasını yapmıyor. Kendi görüşünü iletiyor.
Sanırım amaç zaten patşamasıysı. Tüm ülkeler bir an önce herkes olsun bu iş bitsin diye uğraşıyorlar. Daha önce dediğimde arkadaşlar kızmıştı ama bu virüsü en sağlan şekilde yenmenin yolu bu tabiki ilaç ve aşı yoksa.