Şaka maka 1 Aralık oldu ve odanın camı açık içeride üşümeden oturabiliyorum, Antalya vs. olsa anlayacağım da İstanbul burası arkadaş, bu kadarı beni tedirgin ediyor.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 210 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bu sene hiç kış yok harbiden. Gelmesin de son doğalgaz zamlarından sonra 🙁
O tarafı öyle tabi.
Halı saha şortu ve atletle yatıyorum. 😀 ist.
http://acikradyo.com.tr/acik-gazete/birlesmis-milletlerin-iklim-krizi-raporu
Hala denize giriliyor 😀Ant.
Ben Kasım'da Samsun'da girdim, Antalya için girilmemesi anormal olurdu. 😂
izmir şimdiye kadar yaz havası
Doğal soğuk değildir İstanbul, ayaz soğuğudur ve çarptığı zaman tam çarpar. Özellikle lodos yaptığında insanı allak bullak eder.
Üstelik, yazın ve kışın nem yaptığı için, normalden daha da fazla hissettirir.
Abi orası öyle o bakımdan herkes mutlu da, bu anormallikte pek hayra alamet değil.
hala sivrisinek var lanet olsun. birkaç güne kırılır hepsi önümüz soğuk
O bizde yok bin şükür.
Hocam aklıma direkt şu geldi 😀 http://zaytung.com/haberdetay.asp?newsid=367309
@orcun Ben sana söyleyeyim çernobildeki madenciler oluruz biz, olan yine bize olur her durumda yani. 😂
@orcun peki yazın klimadan ötürü şişecek elektrik faturaları ne olacak ? 😀
Bu sene gerçekten çok acayip.
@orcun https://turkish.alibaba.com/g/toilet-seat-heater.html
problem ? 😀 😀 😀
Ümranye.
@runforrest ben umraniyede üşüyorum 😀 benim oda küçük kapiyi kapatiyorum pcde oyun oynayip isitiyorum odayi odadan cikinca bi soguk vuruyor 😀
Bu yazıyı okurken arka planda NTV yayını açıktı ve "iklim değişikliği" konu alan belgesel başladı 😱
@cicikus Yatak yorgan gamepad 😀
@runforrest çernobildeki madenciler mi? 😁😁😁😁 gözümün önüne geldi de... yemin ediyorum son zamanlardaki gördüğüm en iyi benzetme. 😁😁😁
Valla sizi bilmem de ben baya baya üşüyorum.
Kış aylarından da hiç haz etmem. Yaz mevsimi candır.