Şaka maka 1 Aralık oldu ve odanın camı açık içeride üşümeden oturabiliyorum, Antalya vs. olsa anlayacağım da İstanbul burası arkadaş, bu kadarı beni tedirgin ediyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap