Sony'nin compact telefonu geri dönmüş, güzel görünüyor. #IFA2019 #Sony #Xperia5
https://www.androidcentral.com/sonys-new-compact-flagship-has-61-inch-219-display
Sony'nin compact telefonu geri dönmüş, güzel görünüyor. #IFA2019 #Sony #Xperia5
https://www.androidcentral.com/sonys-new-compact-flagship-has-61-inch-219-display
Son bir saat içinde 182 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Az daha küçük olsa hayalimdeki telefon olacakmış. Türkiye de satılır mı bu.
Satılmaz
paralel ithalat gelirse belki yoksa zor.
21:9 ne saçma bir orandır.
Ben beğendim ama pahalı olur ki şimdi bu.
Isınma sorunu yoksa çok güzel telefon olmuş. Param olsa alırım.
ısınma sorunu birazda neyi yaptığına göre değişiyor. devamlı oyun varsa ısınma kaçılmaz gerçek.
@supermix z5 compact normalde de sıkıntılıydı. S810 yüzünden telefon oyun haricinde de yanıyor, ekranda sararma sıkıntısı oluyordu.
@brnspawn o sorunlu işlemciydi her cihazda öyleydi ondan sonra öyle işlemci olmadı hiç.
@supermix doğru, işlemci sıkıntılıydı. Z5 compact olup pişman olan 2 arkadaşım vardı ondan söyledim. Yine normal Z5 kullanıcıları daha rahattı.
Böyle compact telefon mu olur? Biz 4 - 4.5 inç civarı beklerken adamlar iyice cozuttular. iPhone 5 parodisi gibi olmuş.
68 mm en ile bayağı compact aslında. ekran uzadığı için köşeden köşeye ölçüde büyüyor. bu yüzden artık telefon büyüklüğünü tahmin etmek için ekran büyüklüğüne değil, en büyüklüğüne bakıyorum. daha önce kullanıdığım bir kaç telefonun enini hafızamda tutuyorum, büyüklüğünü kıyaslamak için:
x compact 65mm
xiperia x 70mm
htc 10 72mm
nexus 6p 77mm
Kimse küçük ekran istemiyor, işini telefondan halledenler onlara ne kadar büyük o kadar iyi gözüyle bakıyorlar.
@supermix Onun için piyasada milyon çeşit cihaz var. Eğer compact yapıyorum diyorsa compact yapsın.
Televizyon kumandasının tuşlarını kaldırmışlar gibi
700 pound (yaklaşık 4.900 TL) fiyatıyla başarılar dilerim. ayrıca sony nin isim saçmalası hala devam ediyor. 1 den direk 5'e atlamalar falan.
El için çok ideal. Bunu kullanan diğer telefonları yadıgayacaktır. Baş parmağın sağlığı için sonraki telefonum bu olacak. Diğer özellikler extra sony kalitesi ile daha da çekici (ekran, kamera, su geçirmezlik, stereo hop, ses kalitesi) kenar boşlukları var (olmayan telefon almam. Tel tutacağım diye ekranı elimle kapatmak 🙂)
mi 9se bakabilirsiniz.
S10e ile karşılaştırınca Xperia 5 'in 'compact' bir yanı kalmıyor.
s10e tek kötü yanı pahalı olması...
@supermix 4000 TL bu sıralar pahalıdan çok uygun seviyesinde. Özellikle benzer modeller 5000 üzerinde kalınca...
21:9 olunca kompak oluyordur. Cihaz uzuyor sadece.
21:9 kadar kötü ekran deneyimi yok ve böyle tüketecek içerikte yok işin kötü yanı.