şunu şoktan aldım. şeker çok az, 100gr için 20g şeker var. fıstık tadı geliyor hayli yoğun. ucuz da. yediğim ilk gerçek fıstık ezmesi sanırım. 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap