şunu şoktan aldım. şeker çok az, 100gr için 20g şeker var. fıstık tadı geliyor hayli yoğun. ucuz da. yediğim ilk gerçek fıstık ezmesi sanırım. 😀

şunu şoktan aldım. şeker çok az, 100gr için 20g şeker var. fıstık tadı geliyor hayli yoğun. ucuz da. yediğim ilk gerçek fıstık ezmesi sanırım. 😀

Son bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
arada alırım böyle sürmeli şeyler de çok şekerli oluyorlar, bu sefer turnayı gözünden vurdum hep yerim bunu. 🙂
Fiyat?
10-12 lira olması lazım 340 gr
Bende alacam bunlardan. Fiyatı uygun sayılır dediğin gibi.(Düşündümde 340gr için biraz fazla olabilir 🙂 ) Tadı da fena değil. Çayla iyi gidiyor 😀
diğerleri gibi içinde 30-40 çeşit madde yok ama. 4-5 çeşit şey sıralanmış arkada. hak ediyor parayı bazı ürünler.
bu bitsin denerim şekeri azsa
https://www.hepsiburada.com/trabzon-tarim-gercek-fistik-ezmesi-70-fistik-320-gr-p-HBV00000BYRGA?magaza=%C3%87EREZ%20TABA%C4%9EI&wt_gl=cpc.tum.universal-genel.pla&gclid=CjwKEAjwlujnBRDl2teOp_veulQSJAC5bHgtG82B0-oDF0nrRYhhQHo0A_rLc34Dpgx3CCB8Qj-EchoCgqPw_wcB
Ben bunu seviyorum. Daha iri parçalı, çok lezzetli
Çok severim, millet Nutella kaşıklar ben bundan kaşıklıyorum😬
Canım istediğinde evde kendim yapıyorum. Oh mis.
En mantıklısı. Bende 1000 wattlık bir blender alıp kendim yapacağım.
Haydiii canım çekti iyi mi. İşin yoksa markete çık şimdi 🙂
Bu üründe tuzlu fıstıktaki tuz tadını da alıyorsunuz. Kırmızı etiketlisi var. Bal karıştırılmış onda o tuzlu tat yok ve tatlı oluyor. Görseldeki daha güzel.
20 yıldır falan satılıyor. Bimin daha 3-5 şubesi varken satılıyordu bu.
Tuzlu gibiydi sanki bu, o yüzden sevmedim.
Şekersizi de var. En güzeli o.
Gayet güzel ürün polmak gold, fiyatı da uygun
Metro Marketten aldım 12.90 fiyatı
Ön yüzü