Satılık kameralar ve lensler (Çok uygun fiyatlara! :) )
Merhaba arkadaşlar,
Aşağıda listelenen ürünler satılıktır. Çok uygun fiyatlı ürünler olduğu için ilk olarak Teknoseyir müdavimlerinin faydalanmasını istiyorum. İlgilendiğiniz bir ürün varsa, detayları için bana e-posta atabilirsiniz. Ürünleri görmek isteyen olursa Istanbul Suadiye'de görülebilir. ( E-posta adresim: erden.ozkan @ gmail.com ). (Ürünlerin yan tarafında link'ler göreceksiniz, onlar ürünün sıfır fiyatının bağlantları, fiyat karşılaştırması yapmak isteyenler için). Red Weapon kamera alacağım için herşeyi satmam gerekiyor 🙂
Güncellendi
Kameralar:
- Canon 1DC - 9500 TL (1250 TL değerinde CF kartlarla birlikte. Kamera gövdesinin sıfır fiyatı yaklaşık 24.000 TL).
- Panasonic GH4 Gövde (16GB bellek kartı ve 2 adet pil ile) - 2500 TL ( Link )
- Sony A7R-II Gövde (128 GB bellek kartıyla) - 7000 TL (1,5 sene daha Sony Eurasia garantili) ( Link )
- Black Magic Pocket Cinema Camera - 1500 TL (2 adet mevcut) ( Link )
- Sony NEX7 (18-55 lens, 16GB bellek kartı) - 1250 TL ( Link )
- Sony NEX6 (16mm lens, 16GB bellek kartı) - 1100 TL ( Link )
Sony NEX5N(18-55mm lens) - 450 TLSony NEX5N Gövde - 300 TLSony NEX5 Gövde - 200 TLSony PJ-790 projektörlü handycam: 750 TL ( Link )Sony PJ-660 projektörlü handycam: 500 TL ( Link )
Lensler:
- Olympus 9-18mm MFT Lens: 1000 TL (Link)
- Samyang 12mm T2.2 MFT Cine Lens: 1100 TL (Link )
- Panasonic 15mm F/1.7 MFT lens (DJI Inspire X5 ile kullanılabilir) : 1900 TL (Link)
- Sony E-mount SEL 10-18mm f/4 geniş açı lens: 1500 TL ( Link )
- Canon EF 14mm f/2.8L II USM lens: 3700 TL ( Link )
Sigma EX 50mm Macro f/2.8 lens (EF): 250 TLCanon 50mm f/1.8 lens: 150 TL- Canon EF 24mm USM IS f/2.8: 1000 TL ( Link )
Diğer Aksesuarlar
- Atomos Ninja Blade 5" Kayıtçı Monitör: 1250 TL ( Link )
Ürünler genel olarak çok iyi durumda. Çoğunluğunun kutusu bulunuyor.
Şimdiden teşekkürler.
NEX5leri istiyorum, hepsini değil tabii ama kimse kapmasın, yer ayırtayım. 😀 Arkadaşım makine alacaktı, onunla görüşüp haber vereceğim.
NEX5'ler ayrıldı 🙂
Nex-5N gövdeye ben de talibim Özkan Bey, mail ile ulaştım size.
@ozkane Arkadaşımı ikna edemedim, daha ele oturan bir makine istiyor. Teşekkür ederim. Benim makinem olmasa nex7yi alırdım kesin.
#Satılık #ikinciel fiyatlar güzel
Yağmurlar başlayınca bir program serisine başlayacağız 🙂
Umarım maddi zorluk ya da firmanın kapatılması gibi bir sebep yoktur.
@mr-lupara Gözümden kaçmış o not. Kusuruma bakmayın:)
Yok yok, herşey yolunda. Daha sinematik bir kameraya geçiş yapıyoruz. Teşekkürler.
@yokkullaniciadi ağır makinalı silah alıyor 😀
http://www.red.com/products/weapon-dragon
Canon 50mm f/1.8 lens 100 olur mu üstad?
@ozkane handycamlarden birini alabilirim, kendimce en kötü pilleri ölmüştür dedim, PJ-660 yada PJ-790'den hangisinin kondisyonu daha iyidir. Tamamiyle 6K'ya mı geçiyorsunuz hayırlı olsun.
Pilleri iyi durumda. İkisi de aynı durumda, çok kullanılan aletler olmadılar. Her handycam'le ekstradan 1 pil daha veriyorum. 790'nın dahili hafızası daha büyük. (64GB olması lazım) .
Çözünürlükten öte daha sinematik görüntüye geçiş yapmamız gerekiyor diyeyim.
Maillere bana ulaşılması sırasıyla cevap vereceğim. Bu akşam itibariyle herkese döneceğim mesajla.
LG G4'den geçince ne dersin. Nasıl fark olur @orcun
10-18 fiyatı süpermiş
Sony NEX5N(18-55mm lens) -- 450 TL için mail attım. 🙂 Bu hizmet için teşekkürler.
Çok doğru bir alışveriş yaptın hocam. Ben de 5N ve 5R gövdelere sahibim, havuzu genişletip aynı anda 3 çekim için 5N gövde alacağım Özkan Bey'den. Kaç sene önce çıkmasına rağmen hala daha çok kaliteli çeken bir makine, dokunmatik ekran da kullanışlı. Tek tavsiyem orta ve uzun vadede lens takviyesi yapmanız ve makinenin asıl potansiyelini görmeniz.
@arandur Mesaj attım da dönüş olmadı. Benden erken biri satın almış 🙂 🙁 😀
@burakozkes ben nex-5n gövde için mail attım, ayırmış.
@arandur Ben lensli için mail attım ama geç kaldım sanırsam.
@burakozkes gerçekleştirebilsen en f/p alışveriş seninkisi olacaktı 😉
@arandur Kısmet değilmiş, alan arkadaşa hayırlı olsun 🙂
Sinema sektörüne çalışıyorum ve yaklaşık 2 senedir Red Dragon kameralarla çalışıyorum. Kiralamak yerine artık kendi kameramızı kullanmak istiyoruz.
Sony A7R-II Gövde ne kadar kullanılmış ?
Sadece birkaç gün kullanıldı diyelim. Durumu en iyi olan cihazlardan A7R-II.
@ozkane Bu lenslerden uyumlu olan var mı hocam? Kutusu duruyor mu ?
@crazy_boy_2525 Tabii kutusu vs herşeyi mevcut. 10-18mm olan lens, 14mm'den sonra köşeleri karartmadan kullanılabiliyor. Ya da APS-C moduna alarak 10-18'i kullanmak mümkün.
Bir tane de listeye yazmadığım Sony 50mm f1.8 lens olması gerekiyor ofiste biryerlerde 🙂 O uyumlu.
@ozkane 50mm satıyonuz mu reis 😀
@isasntrk O şimdilik listede değil. A7R-II alana vereceğim sanırım o lensi.
@ozkane tüh 😀 alabilirdim onu 10-18 tam benlik ama bütçeyi aşıyor 😀
@ozkane bey Sony PJ-790'a talibim. Yarın sabah EFT ile ödeme yapabilirim. 🙂 Mail de attım size.
silah diye boşuna demiyorlar 😀
Gözü kör olsun parasızlığın 🙂 nex5n lerden birine talip olmayı çok isterdm nefsimde kaşınıyor ama bundan önce almam gereken ihtiyaçlarım var malesef 🙁
valla bende o sony geniş açı lensi alırdım da şuanda ters geldi 😀
Merak ettim red weapon film ya da klip çekimi filan mı
$49,955.00 Bu nedir abi 😀 Çok pahalı kameraymış
@ozkane bey bu cihaz sizin firmaya yakışır. https://www.youtube.com/watch?v=hmqjRiZJsos
Samsung bir Türk markası olsa, olayın üstünü kapatmaya çalışır, "telefonum patlıyor" diyenleri Apple lobisi" ilan edip, darbeci olmakla suçlardı. İşte bu yüzden bizden asla böyle dev firmalar çıkmıyor, asla da çıkmayacak.
Sony E-mount SEL 10-18mm f/4 geniş açı lensinizle ilgileniyorum, halen satışta ise bilgi alış verişi için telefonunuzu iletirmisiniz. ( [email protected] )
@ozkane özkan bey hala duruyormu atomos kayıtçı ve gh4
Merhaba RED Epic almak isteyen varsa linkten bakıp iletişime geçebilir; https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-fotograf-kamera-video-kamera-satilik-red-mysterim-x-epic-5k-camera-398669142/detay/
Black Magic Pocket Cinema Camera hala satılık mı acaba?
Özkan Bey satacağınızı söylediğiniz ürünler için geri iletişime geçmediniz.
Black Magic Pocket Cinema Camera hayla satılmadıysa almayı düşünüyorum yorumunuzu bekliyorum
5 Ay önce yazdım halen cevap verecek arkadaş. Bu sitenin ilgilenecek yöneticileri yokmu. Arkadaş aktif değilse gönderiyi silemezlermi?...
Güncelleme yapar mısınız hocam
Blacmagic pocketler satildi mi ?