Yaklaşık 450 bin kişinin katıldığı oylamada 51'e 49 soğanlı galip geldi. Peki sizin görüşünüz nedir 😂 #YemekSeyir
Son bir saat içinde 136 ziyaretçi, 110 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Soğan iyidir
Biberli candır
+1
https://www.youtube.com/watch?v=2E1spk2SflE
Soğan az olsun, bol biberli olsun.
En büyük derdimiz bu olaydı bea
Sabah yenen soğansız, diğer zamanlarda yenen soğanlı olsa iyi olur.
Soğanlı menemen mi olur ya ne saçmalıyo bunlar?
Soğanlı menemen olmaz
Soğanı karamelize Edip, denediniz mı?
@rugudesign Menemende soğan sevmeyenlerin çoğu yanmış soğanla yedikleri için öyle düşünüyor 😀
sogandan olan menemen deyil cilbir dir o
Bu konuda derhal Bilimsel bir araştırma yapılmalı ve Sorun çözülmelidir
Damak zevkiniz hangisini beğeniyorsa gömün gitsin,Damak asla aldanmaz .
Menemen tarihsel olarak soğanlıdır. Çünkü mutfağımızda böyle bir yemek yokdur. Soğan kavurmasına domates ve biber eklenince saray mutfağında bu iki versiyonu birbirinden ayırmak için bulunmuş bir isimdir. Yani yemeğin özü yumurtalı soğan kavurmasıdır. Saray mutfağına aittir. İçine domates ve sonrasında biber eklenince menemen adıyla anılmıştır.
Yumurta soğan bir yeşillik vardı ama adını unuttum 😀
menemenin yuzde 70 i soğan olmali