Arkadaşlar bir fare almayı düşünüyorum ama kararsız kaldım. Birbirine yakın fiyatta 4 seçenek belirledim.
Logitech G502
Logitech G402
Steelseries Rival 300
Razer Deathadder Elite
Siz olsanız hangisini alırdınız, neden? Şimdiden teşekkürler 🙂 #TeknoYardım
Ben olsam logitech almazdım. Logitech mouselarla ilgili sürekli olumsuz şeyler duyuyorum 😀
Aslında diğer fareleri düşündüren de o sorun, yoksa G502 alıp geçmiştim 😀
Rival 300 aldım mutluyum
Deneyimlemek önemli. Deathadder kullanıyorum bir sonraki Rival olacak sanırım
Fare deyince beyaz mı alayım gri mi diye soracaksın sandım
Rival 300'ün renkleri var, beyaz mı alıyım gri mi? 😀
Hocam açıkcası markalı bir şey almak istiyorum, en azından bi sorunda muhattap bulabilirim. Mesela Logitech sağolsun joysticklerimi çatır çatır yenisiyle değiştirdi, hem de Logi Türkiye yani bunu yapan 😀
30€'ya düşünce sınır G502 vergi dilimine girmiş. Kargosu vergisi 200-250 lirayı buluyor. Burdan 300'e taksitle alırım daha iyi hem G440 mousepad de hediye veriyor Hepsiburada 😀 Sonuçta bedava ve ekstra bir gıda 😀
@ringthalion ben de palm grip tutuyorum, teşekkürler öneri için.
Rival 300
Zam gelmiş gevura...:=)))
Arama kısmına logitech yaz benim durumları gör