Arkadaşlar bir fare almayı düşünüyorum ama kararsız kaldım. Birbirine yakın fiyatta 4 seçenek belirledim.

Logitech G502
Logitech G402
Steelseries Rival 300
Razer Deathadder Elite

Siz olsanız hangisini alırdınız, neden? Şimdiden teşekkürler 🙂 #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap