Anneme hediye yeni telefon alacağım ön kamera ve ekran boyutucu önemli ben XA Ultra düşünüyorum varmıdır 1250 Tl civarı öneriniz ? Xiaomi filan önermeyin kadıncağız kullanamaz öyle şeyler
Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Xiaomi ile başka bir markanın farkı yok ki. Kullanım açısından elbette.
Xiaomi mi max 😀 6.44 inç.
Xiaomi yok dedim ama yaaa 😀
@furkanemir hocam ne farkı var anlamadım. Android ios farklı şeyler tamam ama aşağı yukarı her android aynı. Eski telefonu sony ondan sony istiyorum deseydiniz o yorumu yapmazdım ama.
@waterfallll evet eski cihazı sony arayüzüne filan alışmış ından bende Sony alıym diyorum olmadı düz XA alırım
Axon mini baya göre hoş geliyor, ona da bir bak istersen.
General Mobile GM 5 Plus da olabilir hocam
Sorunları bilşyorum ancak birşey olmaz bence
Biliyorum o olayı ama birşey olmaz gibime geliyor
http://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_p9-lite-16gb-akıllı-telefon-beyaz-1167058.html
http://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_moto-g-plus-siyah-akıllı-telefon-1165998.html
Eleştiri olarak sormuyorum bunu. Sony kullanabilen bir insan neden Xiaomi kullanamasın ki? İkiside android değil mi? Ayrıca kullanamaz diye önyargı yapmaya hiç gerek yok. Benim annemde android karışık diye windows phone kullanıyordu ama artık kullanılmaz hale gelince androide geçti. Alışması 3 gün sürdü. Windows kullanırken sorduğundan çoook daha az soru soruyor artık hem de.
Tam Türkçe çevirisi yok galiba bazı yerleri hala çince xiaomi nin.
Yok hocam aldıktan sonra bune oğlum ben bunu kullanmam filan yapar uğraşmam birde onunla ama xiaomi arayüzüne benzer arayüzü kurucam telefonuna hoşuna giderse xiaomi alırız mi max modelini
@supernova yok öyle birşey cihazda global rom varsa çince felan yer olmaz. Xiaomi cihazların büyük çoğunluğuna global rom çıkar bazı nadir cihazlar ayrı...
@furkanemir Sorunları görüp bile bile alıp daha sonra uğraşmamak nacizane tavsiyem.
Asus Zenfone 2 Laser 6 inç olanı da düşünebilirsiniz. Babama aldık, halinden memnun. 🙂
Hmm ön kamerasi xa ultra gibi olmaz tabi onu da soylemek lazim...
Xiaomi algısı milletteki cihazlarını kullanmadan yıkılmaz.Halbuki kullansalar diyecekler yav bunun diğer telefonlardan farkı yokmuş ki hatta ulan marka diye şu şeylere fazla fazla para saçmışız keşke daha önce tanışsaymışım diyeceğine eminim çoğu insanın.
Ben kullanırım ama annem nereden bilsin xiaomiyi bilmemneyi heleki yaşlı kişiler için bilirsiniz birşeyleri değiştimmi alışana kadar canları çıkar
@scknn GM5 Plus'a karar verdim
Yardımcı olan herkese teşekkürler GM5 Plus'a karar verdim
Yapma bunu yapmaa 🙁