#SamsungGalaxyNote5 aldım, eve gelmeden ekranını kırdım 🙁
Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ouuu çok geçmiş olsun.
Gecmis olsun.
1 ay falan sonra kırılsaydı, gözümü açıp kapatıyorum yine kırık 🙁
Gerçekse geçmiş olsun,şaka ise komik değil
Arkası cam, acayip kayıyor direk ilk düşmede gitti
@rugudesign Öyle. Ben iki elimle tutuyordum.
@gamsizm sırf kırılsın diye yapmışlar
@rugudesign ben alsam asla dışarda açmam eve gelir önce kılıfını hazırlar sonra inceler kurcalar ertesi gün sokağa çıkarım 🙂
@fsh77 garantiyi başlatmak için, aldığım yerde açtılar zaten
@rugudesign tm bende açarım her şey tamsa kutuya koyar çıkarım mağazadan direk eve ama 🙂 hatta koşarak:)
@fsh77 sağlık olsun servisinde yaptır kullan, farz et s7 aldın para ona gitti, elindeki amiral gemisi hala ötesi yok
@fsh77 bu şekil gittiği yere kadar kullanacağım
@rugudesign bence yaptır içine sinmez sogursun, mis gibi tel elindeki almadığını farz et biraz bekle temiz kullan
Kasko felan yokmuydu, geçmiş olsun
Note 7'yi bekledim. Gönülsüz aldım ondan mı oldu acaba
Yok! Adam dedi kırılmaz ekran takalım, acelem var dedim belki o kurtarırdı
Geçmiş Olsun ☹
geçmiş olsun.
çok kötü durum, telefonumun ekranı kırılmıştı ellerimden kayarak. çok da severdim nexus 5 di. yani unutamayacaksın 2 ay.
İnsan etkileniyor
🙁
Geçmiş olsun hocam çok üzücü 🙁
lanet kan emici firmalar bu işten güzel para kazandıgı için ddaha saglam hale getirmiyolar moto turbo 2 baya saglamdı öle bişi çıksada kullansak bende çok korkuyorm düşüp kırılcak diye gerçi benimki kırılsa en fazla 300 lira eder masrafı ama amoled öle olmaz :/
Büyük geçmiş olsun.
@rugudesign samsung alırsan maddi manevi elinde patlıyor işte
usta naptın sen, tu ... ağızlı 😀
Cep hizasında, kaldırama düştü
Geçmiş olsun.ben alır almaz kılıfı ve kırılmaz cami takmıştım ona rağmen kırılacak diye ödüm patliyor.Malum serviste kaninizi sömürüyor firmalar.
bundan önce Zenfon 2 kullanıyordum daha sağlamdı
🙁
@systemapps abicim onu demek istedim takma kafana şapkadan başka bişey