#akış #TeknoBardak #TeknoSeyirBardak
Bugün kadıköy'den kırmızı ve siyah olan bardaklardan aldım. Buradaki bardak resimlerine baktım ama hiç birinde imza göremedim. Sadece bendeki bardakta mı var anlamadım. Alanlar kırmızı bardakta resim varsa buraya yazarsa sevinirim.
@gamsizm


"M" harfinden murat bey diye tahmin ediyorum 🙂
Bende yıkamam 🙂 zaten masamda duracak
Bugün bende 2 adet aldım Dreamers'dan, maalesef bize kol saati çıktı 🙂
nacar mı 😀
Casio databank
Murat abi easter egg saklamış demek ki bardaklara 😀
Evet öyle görünüyor bir kaç tane vardı diyor 🙂
sıkıntı yok bu işi çözeriz 😀 bi shopa bakar 😀 😛
Aha collector's edition hem de süprizli 😀
Evet 🙂
bu türünün tek örneği galiba tahminen ederi tahminen 1 milyon dolar 😀
Herkes istesin diye yapmış olabilir,dikkat etmek lazım 😀
Galiba murat abi bir kişiye kıyak geçmek istedi 😀 Bugün giden oldumu diye de o bardak satıldı mı diye merak ettiği için sormuş olabilir 😀 (Sadece bir Teori)
Bence öyle 🙂 bildiği için zarf attı 🙂
Bence trollemiş seni @gamsizm Hep siz mi yapacaksınız? diye düşünmüştür.
Sicak suyla yikamadigin surece bisey olmaz
10 sene sonra tozlu bardaklar programında görüşürüz.
Bende beklerim 🙂
dreamers'tan TeknoSeyir bardağı al. 10'larca sürpriz den birini sen kap!
Evet bugün bardak için gitmiştim sahilden modaya çıkamam biraz zor oldu. Bugün kadıköy'de gösteri vardı her taraf polis kaynıyordu. Ona rağmen gidip aldım buda benim hediyem oldu 🙂
iade etme sebebi...
Kusurlu urun ha 🙂
Yok etmem 🙂
@sosyobu bizim etmemiz lazim asıl, eksik urun almis gibi hissettim 🙂
@sosyobu 35lira vereyim sat. kargo benden
Yok bir kaç tane daha varmış bakalım onlar ne zaman çıkacak 🙂
Şahsen ben altın bilet beklerdim teknoseyir stüdyosuna
Ben de gidicem. B*h da çıkabilir güvenemiyorum da.
Bence bir tane Levent abinin bir tanede Hamdi abinin imzalı bardağı da vardır piyasada.
LP imza atmaz kanımca. 😀