#akış #TeknoBardak #TeknoSeyirBardak

Bugün kadıköy'den kırmızı ve siyah olan bardaklardan aldım. Buradaki bardak resimlerine baktım ama hiç birinde imza göremedim. Sadece bendeki bardakta mı var anlamadım. Alanlar kırmızı bardakta resim varsa buraya yazarsa sevinirim.

@gamsizm

BeğenFavori PaylaşYorum yap