@ozgurg ifşa.
Son bir saat içinde 254 ziyaretçi, 122 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Biriken 37 gün iznim var. Hiç fena fikir değil. 😀
Mayıs'ta 53 gün olacak, bilmem anlatabildim mi 🙂
Son ana kadar bekle ertelenmesin 😀
@alpolic_fr 92 günlük iznime 28 temmuzda 30 gün daha eklenecek 🙂
@saliherk Saygı ile eğiliyorum, @ozgurg sen hiç konuşma.
@ozgurg Gerçekten bu kadar mı ilgi duyuyorsun ya bir oyuna 😀
Bana gta 35 çıksa ekrandan araba çıkıp yanımda belirse bu kadar hevesle beklemem.
@temp Hayır, etkileşim veriyorsunuz. Bak verdin.
Fazla erken almış yine ertelenebilir belki
izinler iptal edilebiliyor, bizim ik izin girmek konusunda elinizi korkak alıştırmayın, olmadı iptal edersiniz diyor 😀
@agah kolayca iptal edilebiliyorsa boş pozisyon için bir planlama yapmaya gerek duymuyorlar demektir. Bir planlama yapmak gerekmiyorsa aynı kolaylıkla da alınabiliyor olması gerekir değil mi? 😀
10 yilkik sanayi gecmisimde 1 kez yillik ozin kullandim.baska hic bir izini hak etmedim..hek istafa ettim