Rusya için E-vize alan var mı? Dikkat etmem gereken bir husus var mı diye soracaktım 😀
Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Yok.
Rusya'da kaç gün ve nerede kalacaksınız? Otel, ev, arkadaşın evi vs?
Onlar tamam hocam oteli bile şimdiden tutacağım gitmeden ostrovoktan.
@bobrekus Anladım. Bazı oteller adres kaydını yaptırmıyor. Özellikle küçük oteller. Buna dikkat edin. Ülkeye girişten itibaren 7 iş günü içerisinde adres kaydınızın (otel tarafından) yaptırıldığına emin olun.
Aklınıza takılan bir şey varsa sorun ben yanıtlamaya çalışırım.
@kiziltilki Hocam teşekkür ederim, 4 gün kalacağım zaten 😀 1 hafta sorun olmaz sanırım 😀
girmesi problem değil çıkması sıkıntı. Çıkarken sorguya alabilirler. telefonunda Ukrayna ile ilgili bir şey varsa önceden silsen iyi olabilir.
Öyleyse hurda telefonla gitsek daha iyi içinde ne var ne yok çekerler.
Zelensky ile whatsapp görüşmem hariç bir şey yok hocam 😀
Bir husus var ileride ABD ve Schengen vizesi başvurusunda red yeme sebebi olabilir
Sıkıntı yok hocam 😀
:).ben başvurdum ama hala haber yok. 🙂
davetiye ile gideceğim çalışmaya,
beko için
bakalım ne zaman gelecek.
Sizinki e vize değil sanırım hocam direkt çalışma vizesi 🙂
@strdex adamlar bize girip çıkıyor ama?
@hamitozlu bizim ayıbımız 🙂
vermiyor adamlar
toplu başvuru yalan olmuş.
davatiye olmasına rağmen
şimdi yeniden kişisel başvuru yapacağız.
komik gelebilir ama kendini bir anda cephede bulabilirsin
saka yapmiyorum
Hocam duydum kaçırıp cepheye götürülenler oluyormuşta cs2 ve bf6 deneyimim var 😅😂
o nasıl oluyor?
@bobrekus ostrovoktan değilde Astrakhan olmasın? Gitme amacınız nedir?
Yok hocam sitenin adı o, turistik gezi 😀
1 sene önce aldım, 4. günün şafağında veriyorlar vizeyi ama sizinki çalışma vizesiyse farklı olabilir. Girerken çıkarken sorun olmadı. Sonrasında schengene başvurdum o da sorun olmadı verdiler.
Teşekkürler hocam, peki otel işini nasıl hallettiniz? Ostrovok'ta otel buldum ancak ödeme yapamıyorum her şeyim açık olduğu halde. Hata verip duruyor delireceğim yakında 😀
@bobrekus aldım sonunda 😂
@bobrekus nakit almayı unutma kartlar çalışmıyor
@wnw Teşekkürler hocam aklımda, 20 25k nakit alıcam full alışveriş için, colombianın ürünleri 4 te 1 fiyatınaymış 😂
@bobrekus TL alma usd al.
@bobrekus + yeni banknot al, üstünde iz, yazı, mühür vs olmasın.
@hamitozlu direkt ruble alıcam hocam, sağolun 🙏
@kiziltilki tamamdır hocam dikkat ederim sağolun 🙏
@bobrekus tr çok düşük bozuyorlar bence usd al oradan ruble al kur çok fark ediyor
tcmb 1$=77.05 ruble ama burada asla o kuru vermiyorlar 70 hatta 65. Ama rusyada 78 civarı en az alırısn
Düzeltme Rusyadaki çalıştığımız kişilere sordum dolar getirsin diyor 😀 daha avantajlı bir de banka kurlarını gönderdi
@hamitozlu mantıklı hocam teşekkür ederim haberim yoktu bundan 🥺
@bobrekus rica ederim