Kimbilir kaç yüz kere Windows kurmuşumdur. İlk kez böyle bir sorun yaşıyorum.

Hesap makinedeki tek hesap ve admin yetkisinde olduğu halde, çalıştırılan uygulamalar dosya yaratmada vs. başarısız oluyor. Her uygulamayı başlatırken özellikle admin yetkisinde çalıştırmak gerekiyor.

Hesabın admin yetkisinde olduğu ve admin grubuna dahil olduğu kesin. Windows'un her noktasında admin gözüküyor.

Mecburen oturup Windows'u baştan kuracağım ama bugüne kadar hiç böyle bir durum yaşamamıştım. Kurulum aşamasında online MS accounta bağlantı şartını aşmak için daha önce hiç kullanmadığım bir yöntemi denemiştim, sorun oradan mı oldu acaba?

BeğenFavori PaylaşYorum yap