Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 207 ziyaretçi, 84 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Apple'dan maddi avantaj elde etmeyeceği bir mantık yürütmesini bekleyen twitter kullanıcısını tebrik ediyorum. Bu saflığını umarım asla kaybetmez.
Cep telefonunda kullanmadığım tek şey; bilgisayarda ise asenkron kullanıyorum, sadece Google Drive ve hayatta para vermem.
Apple'da ahlâk aramak kerhanede bakire aramaya benzer.
iCloud ücretsiz değil diye biliyorum ben (öyle bir yerde kesmiş ki)
"📌Ama iCloud ücretsiz alanı hala 5 GB...
Well done
@Apple
, well done!👏" diye bitiyor.
Apple iCloud'u ilk duyurduğunda "şimdilik 5 gb ama ileride artacak" diye taahhüt mü vermiş? muhtemelen müşteri çekmek için 5 gb sunmuş, değiştirmeye de gerek görmemiş. google 15 gb veriyor, doldukça fotoğraf ve video siliyorum, upgrade etmeye para vermem, 5 gb olsa oraya da sığarım bir şekilde.
Google drive da yıllardır 5 GB. değişir mi hiç zannetmiyorum?
15 GB...
@lterlemez bayağı yükseltmişler yani.
@ronniejamesdio Çok uzun zamandır, öyle; hatta daha fazlaydı, sonradan kıstılar diye hatırlıyorum.
50 gb paketi kullanıyorum aylık 40 tl bana yetiyor.
Apple ın en kötü hizmeti. Zaten bütün şirketler üyelik sistemini dayatmaya çalışırken kotaların artmasını beklemeyin.