Almak zorundaysam ps5 alırdım. Satması kolay olurdu 😀 kullanıcı deneyimi açısından bakarsak bence xbox çok daha iyi. Exc. Oyunlar açısından ps5>xbox ama ps5'e de elle tutulur bir şey çıkmadı. Ps5'e çıkan en baba oyun ragnarok dersek ps4d'e de var. Nintendo switch hangi nesile denk geliyor bilmiyorum ama benim son zamanlarda favori konsolum oldu.
Switch 2017 de çıktı, tam ps5 ile 4'ün arası bir nesilde ama nintendo o konuya takılmıyor. Adamların hitap ettiği kitle çünkü herkes. 3 yaşından 75 yaşına hatta 85 yaşına kadar herkese oyun oynatmak istiyorlar. E oyunlar da ona göre, öyle bizim gibi hardcore oyunları yok. Herifler 700 bin yıllık pokemonlar 1 milyon yıllık marioları ile hala devam ediyorlar. O kadar eski bir marka yani devam ediyor. PC de hangi oyun var böyle ? veya hangi seri ? bir kantır var her halde ? 😀 Ama kantırın da herhalde 1 veya 2 senede bir yenisi çıkmıyor. Ama işte herifler onu yedirmişler sırıtmıyor.
PS, MS'de donanıma güven olmaz artık. Adamlar hem işletim sisteminde hem de donanımda bir numara olabilecek iken içinden geçtiler. İlk defa çıkarttıkları çevre birimleri bile ilk günden taş gibiydi (fare, klavye). Sonra ne oldu ise birden cozuttular. Şimdi hem çevre birimleri hem işletim sistemleri hem pc donanımları (önce dizüstü ile başladılar sonra masa üstü de geldi) hem de telefonları olacaktı. Ama ne oldu ise hepsi uçtu gitti...
İkisine de sahibim ve yıllardır xbox kafasındaydım game passten ötürü ama ne zaman series s in çıktığını gördüm aha dedim mıçtığımız andır, bütün oyunlar bunda da çalışacağı için series x e geçmiş olsun. Bu nesil ölü bi nesil oldu maalesef gelecekte de geçmişteki heyecanın olacağını düşünmüyorum, eğer abonelik ücretleri de böyle gidecekse en güzeli eski alışkanlıklara dönmek ☠️ Mevcut durumda ama ben de PS5 derim.
@seco
Allah, Allah, o diyorsa doğrudur da bak emin olamadım şimdi.
Dur bi' dakika bankama bakayım, 1 dakika...
...
...
...
Heh, geldim, geliyor mu sesim? Evet, tamam.
Baktım hesabıma. Yatan para hiç CEO maaşı gibi durmuyor. CEO falan değilim ben. Başka biriyle karıştırmış olmalı.
Valla tercih meselesi. Bir konsol alacak olsam ps5 veya bütçe sorunum pek yoksa pro alırdım muhtemelen.
Almak zorundaysam ps5 alırdım. Satması kolay olurdu 😀 kullanıcı deneyimi açısından bakarsak bence xbox çok daha iyi. Exc. Oyunlar açısından ps5>xbox ama ps5'e de elle tutulur bir şey çıkmadı. Ps5'e çıkan en baba oyun ragnarok dersek ps4d'e de var. Nintendo switch hangi nesile denk geliyor bilmiyorum ama benim son zamanlarda favori konsolum oldu.
Özet: PC candır
Switch 2017 de çıktı, tam ps5 ile 4'ün arası bir nesilde ama nintendo o konuya takılmıyor. Adamların hitap ettiği kitle çünkü herkes. 3 yaşından 75 yaşına hatta 85 yaşına kadar herkese oyun oynatmak istiyorlar. E oyunlar da ona göre, öyle bizim gibi hardcore oyunları yok. Herifler 700 bin yıllık pokemonlar 1 milyon yıllık marioları ile hala devam ediyorlar. O kadar eski bir marka yani devam ediyor. PC de hangi oyun var böyle ? veya hangi seri ? bir kantır var her halde ? 😀 Ama kantırın da herhalde 1 veya 2 senede bir yenisi çıkmıyor. Ama işte herifler onu yedirmişler sırıtmıyor.
Ps5
ps5 fiyat olarak mantıklı. series s ve gamepass çok makbuldu...
Gamepass bu kadar zam yememiş olsa hiç düşünmeden Xbox derdim.
Aylık 800 lira diyor. Oha çok zam yemiş. Eskiden 3 senelik alıyordu yaw millet 500 liraya mı 400 liramı neydi. 😀
@orcunfix birader kapmıştı o şekil üç senelik, yeni bitti. Gerçi hepi topu iki oyun oynamıştım gamepass'de.
@orcunfix kafayı yemişler. PC fiyatı yine bir nebze iyi de, Xbox çıldırmış durumda. Hayatta o para verilmez.
Ps5 😀 Ben bile ps5 kullanıyorum
PS, MS'de donanıma güven olmaz artık. Adamlar hem işletim sisteminde hem de donanımda bir numara olabilecek iken içinden geçtiler. İlk defa çıkarttıkları çevre birimleri bile ilk günden taş gibiydi (fare, klavye). Sonra ne oldu ise birden cozuttular. Şimdi hem çevre birimleri hem işletim sistemleri hem pc donanımları (önce dizüstü ile başladılar sonra masa üstü de geldi) hem de telefonları olacaktı. Ama ne oldu ise hepsi uçtu gitti...
İkisine de sahibim ve yıllardır xbox kafasındaydım game passten ötürü ama ne zaman series s in çıktığını gördüm aha dedim mıçtığımız andır, bütün oyunlar bunda da çalışacağı için series x e geçmiş olsun. Bu nesil ölü bi nesil oldu maalesef gelecekte de geçmişteki heyecanın olacağını düşünmüyorum, eğer abonelik ücretleri de böyle gidecekse en güzeli eski alışkanlıklara dönmek ☠️ Mevcut durumda ama ben de PS5 derim.
Xbox sahibi olarak söylüyorum PS5 😂
Xbox fanı olarak söylüyorum, PS5
Xbox Ceo'su olarak söylüyorum, PS5
Xbox ceo' su @ozgurg değil miydi? Yanlış mı hatırlıyorum, yoksa görevine son mu verildi?
Ben de alacak olsam PS5 alırdım, yıllık abonelik de yapardım.
@seco Öyle miymişim?
@ozgurg Uğur Abi' nin böyle şüpheleri vardı sanki. Belki de ben yanlış hatırlıyorum.
@seco hayır @ozgurg görevden alındı. Yeni Ceo benim.
@seco
Allah, Allah, o diyorsa doğrudur da bak emin olamadım şimdi.
Dur bi' dakika bankama bakayım, 1 dakika...
...
...
...
Heh, geldim, geliyor mu sesim? Evet, tamam.
Baktım hesabıma. Yatan para hiç CEO maaşı gibi durmuyor. CEO falan değilim ben. Başka biriyle karıştırmış olmalı.
ps5 al exculusive oyunları oyna sat, xbox al uzun vadeli takıl. xbox'da oyunlar daha uygun fiyata ve quick resume özelliği çok başarılı.
Ps5 sahibi olarak söylüyorum xbox.