XBOX Game Pass üyeliğim bugün itibariyle son buldu. 2022 yılında 3 senelik üyelik almıştım, buradaki birçok kişi gibi. O zaman toplamda 600 ₺ gibi bir fiyata mal olmuştu. Şu anda komik bir rakam olsa da o zamanlar Steam de Türk Lirası üzerinden satış yaptığı için AAA oyunlar bile 100-200₺ civarındaydı. Şu anda aylık 800 ₺ civarı bir ücret talep ediyorlar. 300-400 ₺ bandında olsa devam ettirirdim ama 800 bence abartılı bir rakam. Üstelik 3 yılda Game Pass'ten kaç tane oyun oynadın diye sorarsanız maksimum 30'dur, hatta daha azdır. Zaten Game Pass'in hakkını verebileceğim kadar boş zamanım yok, çeşitli kütüphanelerde binin üzerinde doğrudan satın aldığım oyunum var, onların bile %5'ini ancak oynayabildim. Kısacası hoşça kal Game Pass, seni tanımak güzeldi.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 191 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
6 ay sonra benimde bitiyor. Maalesef bu fiyatlara üye kalmak çok gereksiz.
Klasik Microsoft mantığı işte. Başta çok güzel başlıyorlar sonrasında devamını getiremiyorlar. Zaten oyunların çoğuda çöp oyunlar. İndirim döneminde direk oyunun kendisini almak daha mantıklı.
Parayla firma satın alıp sonrada o firmaları hadi bakalım oyun yapın diyip dayatılıyor. E bakıyoruz çıkan oyunların hali de ortada. Call of duty serisi resmen bok edildi. Satın alıyorlar ama gerisi yok.
Şimdi dürüst olalım hem hızla artan kuru güncellememelerinden yararlanıp hem de cambazlık yaparak yok parasına 3 senelik aldık resmen. Microsoft'un devamını getirememesiyle bir ilgisi yok 😀
ben de zamanında abone olmuştum, aylarca brotato oynadım. o zaman 17 liraydı.
#zenginbebeler
Bende de benzer bir durum oldu. Bunu da oynarım, şunu da oynarım diye listeye aldım, hatta indirdim ama bir kere bile açmadan sildim oyunları.
benimde bitmek üzere 3 yılda en çok bf2042 oynadım. Çoğunlukla deneyip silmişimdir.
Bende zamanında 3 yıllık almıştım, son 9 gün kaldı. Fiyatlar biraz uçuk fakat şöyle bir durum var Xbox üzerinden game pass olmadan online oyun oynayamiyorsunuz. Minecracf a sahip olsanız bile game pass olmadan online oyun alamıyorsunuz çok saçma.
Bu zaten günümüzün en büyük dolandırıcılığı. Online oyun oynayabilmek için üyelik satmak nedir yahu? Böyle saçmalıkları gördükçe hiç konsol almamış olmama şükrediyorum.
Benimde yakında doluyo, oynamak istediğim ço kahım şahım bişey gelmezse bende yenilemicem
Bana en büyük faydası expedition 33'den haberim olmasını ve oynamamı sağlamış olmasıydı
Benim 3 yillik bittiginden beri ara ara aylik uyelik alarak devam ediyorum. Son zamla fiyati 22£'a cikardiklarinda hepten umidi kesmistim. Fakat Gamepass olmadan da alet bosa dusuyor. Hep gamepass kullandigim icin neredeyse hic oyun yok kutuphanede.
Gecenlerde bir magazada 15£'a (eski fiyata) aylik uyelik kartlari buldum. 3 al 2 ode gibi bir fiyat avantaji oldu. 3 tane aldim. Denk geldikce 2'ser 3'er alirim. Kartlarin 1 yil suresi varmis. Bir sure de boyle devam ederim diye dusunuyorum.