XBOX Game Pass üyeliğim bugün itibariyle son buldu. 2022 yılında 3 senelik üyelik almıştım, buradaki birçok kişi gibi. O zaman toplamda 600 ₺ gibi bir fiyata mal olmuştu. Şu anda komik bir rakam olsa da o zamanlar Steam de Türk Lirası üzerinden satış yaptığı için AAA oyunlar bile 100-200₺ civarındaydı. Şu anda aylık 800 ₺ civarı bir ücret talep ediyorlar. 300-400 ₺ bandında olsa devam ettirirdim ama 800 bence abartılı bir rakam. Üstelik 3 yılda Game Pass'ten kaç tane oyun oynadın diye sorarsanız maksimum 30'dur, hatta daha azdır. Zaten Game Pass'in hakkını verebileceğim kadar boş zamanım yok, çeşitli kütüphanelerde binin üzerinde doğrudan satın aldığım oyunum var, onların bile %5'ini ancak oynayabildim. Kısacası hoşça kal Game Pass, seni tanımak güzeldi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap