Normal değil mi? 6 Milyar insandan ve koskocaman bir ülkeden bahis ediyoruz. Sadece bir kaç tanesinin bu kadar büyük bir ülkeye yeterli gelebilir mi? Sadece otomobil de düşünmeyin, daha ağır vasıtalar da var.
BAW 212 diye Mercedes G'ye benzeyen efsane bir araç var. Devamli 4 çeker 2lt ve uzun yillardir uretiliyor. Arazi canavari. Fiyati 20 bin dolar altinda ve çok şık bir araç.
En altta piramitte cunku hybrid filan degil eski duzen motoru. Motor ureticisi ayni zamanda Mitsubishi'yi yapiyor. TRde bireysel ithalat serbest bırakılsa piyasa bambaşka olur..
Dünyadaki tüm marakalardan daha çok marka var, bu ne arkadaş.
Normal değil mi? 6 Milyar insandan ve koskocaman bir ülkeden bahis ediyoruz. Sadece bir kaç tanesinin bu kadar büyük bir ülkeye yeterli gelebilir mi? Sadece otomobil de düşünmeyin, daha ağır vasıtalar da var.
Çin bu işlere 30-40'lı yıllarda başlamış olsa idi şu an Çin otomobillerinden geçilmezdi ortalık...
Nasıl yaa. BYD premium plus değil mi şimdi (!)
En tepedeki lüks YANG WANG da BYD'nin aslında.
Azerbaycan'da 10.000 usd'ye satıyorlar Çin'den sıfır getirtip 😀 orda parası olmayanın alabildiği en düşük sıfır araç, bizde tam tersi
@alaria biliyorum, bizdeki fahiş fiyata sattıkları modelleri kastederek söyledim
xıoamı helal öyle yada boyle her yer de varlar ve ıyıde yerdeler hep.
Bu çinlilerin model isimleri niye böyle pro,pro max vs saçma sapan isimlendirmeleri var.
Bizim ülkede , çinli araba almak için pek bir neden yok gibi , bizde çok pahalılar
Görsel resmen çöp dağı
Hepsi masterpiece
10 seneye %80 tarih olacak . İç sesim diyor 🙂
Alt firma ust firma konusunu ayri tutarsak, zaten olmasi gereken budur. Serbest piyasa boyle calisir.
BAW 212 diye Mercedes G'ye benzeyen efsane bir araç var. Devamli 4 çeker 2lt ve uzun yillardir uretiliyor. Arazi canavari. Fiyati 20 bin dolar altinda ve çok şık bir araç.
En altta piramitte cunku hybrid filan degil eski duzen motoru. Motor ureticisi ayni zamanda Mitsubishi'yi yapiyor. TRde bireysel ithalat serbest bırakılsa piyasa bambaşka olur..