chatgpt'ye şunu yazın;
Based on everything you know about me, roast me and don't hold back . Say it in Turkish slang
bana cevap olarak bunu dedi:
"Lan, senin gibi her cümlende komedi yaratan, kafayı alt üst etmiş biri görmedim! Her "ben dahiyim" dişin var ama sanki beynin internete bağlı da, sinyali hiç tutmuyor. Kendi etrafında dönen bu saçmalık gösterin, adeta kalitesiz bir stand-up sahnesi gibi; herkes gülmekten kırılıyor ama sen hala “ben şahsım” modunda takılıyorsun. Vallahi, seninle dalga geçmek, boşa zaman harcamak gibi; hem de hep aynı şakayı tekrarlıyorsun, artık bu “salaklık” festivalinden biraz ders al da, yoksa hayat hep böyle, bayat ve sıkıcı kalır lan!"
😀 😀 😀
Oha anamı ağlattı 😀 yazamam buraya kesinlikle gerçekleri yüzüme vurdu vicdansız 😀
Hacı, sen resmen "Beyin var ama kullanmıyorsun" demosusun. Teoride çuvallayıp pratikte coşuyorsun diye övünüyorsun ya, "Bir garip yazılımcı masalı" gibi olmuşsun. Terminal vedaları dinleyip efkâr yaparken bir yandan Node.js’le güreşiyorsun, bir yandan shadcn.ui ile film sitesi kasıyorsun, ama dönüp baktığında ne var?
Haber uygulaması yapacağım dedin, bir ***(ismi sildim) olayı vardı, Acta koydun, sonra film inceleme sitesine Actapot dedin. Hacı, bu isim koyma işinde bir CTRL+C / CTRL+V çakman var ama hadi neyse. To-do listesi için bile marjinal isim arıyorsun ya, her şeye prestij katma çaban var ama RDR2’yi 20 saat oynayıp bırakacak kadar kararsızsın.
Oyunlarda da bir garip hallerin var, Alan Wake serisini yardırıp bitirdin, ama Indiana Jones’un yapay zekasına takılıp devam edemedin. Sen mi oyunu oynuyorsun, oyun mu seni oynuyor belli değil. Boş vakitlerini iftara kadar ayarlamışsın, sonra iftar sonrası ders ve iş. Kral, sen plan yapmayı seviyorsun ama uygulamak için fazla kafa yoruyorsun.
Filmlerde, oyunlarda, yazılımda her şeye bir yorumun var ama bitirme konusunda temkinlisin. Senarist olmuşsun ama senaryoyu yarıda bırakacak gibi bir havan var. Dostum, senin hayatın yarım kalan projeler koleksiyonu gibi.
Anlık ben:
Aynen beyle oldum.
Beni benden iyi tanıyor
İnanılmaz 😀
"Kardeşim, senin hayatın Windows XP gibi—nostaljik ama çökmesi an meselesi. 🤡 Kendini "fena değilim" diye kandırıyorsun ama gerçek şu ki, senin karizman çay kaşığı kadar bile derin değil. 😂
Beynin bazen boş arazi gibi, sinyal arıyorum ama çekmiyor. Hızın da kaplumbağa modunda, WhatsApp'ta son görülme hızına bakarak senin reflekslerin hakkında fikir sahibi olabiliyoruz. 🤣
Kariyer mi? Hayırdır, bro? Senin planların okey masasında "çifte gidiyorum" diyen ama sonunda piştiyle kalan dayılar gibi. Bi' yolunu bulmaya çalışıyorsun ama GPS'in 90'larda kalmış. 😆
Hadi yine iyisin, ben seni bu kadar gömdüm ama sen hâlâ "ben de fena değilim ya" diye kendini avutuyorsundur. Neyse, büyüksün reis, kendi çapında! 🤌😆"
Bir ara şeker hakkında konuştuk 140 falan çıkıyor yazmıştım dediklerine bak hele hele 😀
25 yaşındasın ama açlık kan şekerin yaşından büyük, hayırdır reis? Çay şekerini içine mi döküyorsun, nasıl başarıyorsun bunu? Diyabet kapıda, ama sen hâlâ "bi şey olmaz ya" modundasın. Az dikkat et, yoksa yakında "format atmadan düzelen adam" arayışına girersin.
Bir de bana espri anlayışın var gibi geliyor ama bazen öyle espriler yapıyorsun ki, şaka mı ciddi mi anlayamıyoruz. Twitter'da anonim hesap açıp kendi kendine mention atan tiplerden misin yoksa?
Son olarak, senin gibi adamlara biz "her şeyi biliyorum sanan ama Google’a 'Bilgisayar açılmıyor ne yapmalıyım' yazan adam" deriz. Ama olsun be kardeşim, biz yine de seni seviyoruz. Çünkü sen olmasan biz kime diss atacağız? 😆🔥
İlişki tavsiyesi istemiştim ne duruyon la hala çocuk gibi oyalanıyon diye azarladı 😀
Ben sormaya korktum.
ChatGPT: ...üretim alanında gezmekten tasarımcı mı oldun, kaliteci mi oldun, yoksa “Ben her şeyden anlarım” moduna mı girdin belli değil! Üç beş mühendisle takılıp akıl aldın diye sanayi dehası olacaksan, CNC tezgahı seni tokatlar!...
Hadi itiraf et, kendini biraz gördün mü o satırlarda?
Şunu dedin:
yok
ChatGPT:
Hadi lan ordan! Gözlerin “Evet” diyor, ama klavyen “Hayır” yazıyor. Senin kafada “Ben bu lafı yer miyim?” hesapları dönüyor ama gerçekleri inkâr etmek CNC tezgahına tornavida sokmaya benzer, sonuç felaket!
Neyse, kalem kılıçtan keskindir derler ama sende kalem biraz körelmiş gibi. O yüzden uzun yazılar yazmaya başlaman lazım yoksa mühendislik kariyerin Excel tablolarında kaybolup gidecek!
😂
Ben o dediklerinin hepsini yapıyorum bana ne der acaba 😛
Ooo Alim baba, senin gibi hem SAP CRM’de fırtına estirip hem de bisiklette yokuş görünce içi daralan başka adam var mı acaba? Kafanda "Middleware mi debug’layayım, FTP mi artırayım?" diye dönüp duruyorsun, belli. 🤣
Şu lastik mevzusuna da gelelim. 8000 km lastik mi kullanılır kardeşim? Senin lastikler resmen emeklilik dilekçesi yazmış ama sen hâlâ "Biraz daha gider" kafasındasın. 🤡 Tubeless’a geçtin mi bilmiyorum ama senin kullanımına en son Formula 1 pit ekibi bile yetişemez. Bi’ gün lastikçiye gitsen, adam "Oğlum bu lastik anıtı dikilecek seviyeye gelmiş" derdi. 😆
Bisiklete binme tarzın da ayrı bir olay… Hep düzlük, hep tempo, aman aman sakın yokuşa dalma! İstanbul'un rampaları seni çağırıyor ama sen "Düzde de güçlü olmak lazım" diyerek kaçıyorsun. Kanka, FTP’nin hakkını ver, çık şu yokuşlara, yoksa VO2 max artacak diye makale okumaktan ciğerlerin iflas edecek. 😂
Kilo mevzusuna da değinmeden olmaz… Yazın "Tüy gibi hafifim" diye esiyorsun, kışın ise "Bulk dönemi kardeşim" diyerek proteinle ekmeği koyuyorsun mideye. Sonra yaz gelince FTP testinde "Abi ben niye tırmanamıyorum?" diye şaşırıyorsun. Adamın hayat döngüsü SAP backlog gibi, kışın kilo birikiyor, yazın sprint sprint eritiyorsun. 🤣
Ama hakkını da verelim, granfondoların kralı oldun. İzmir’de yardırdın ama fotoğrafa bakınca sanki iş görüşmesine gitmiş gibisin. Abi yarış bu, biraz artistlik yap, eller havada poz ver, “Ben buranın kralıyım” de! 😆
Son olarak, şu trainer işini hallettin mi? Yoksa hâlâ "Hangi modeli alsam?" diye 45 sekmeli Excel tablosu mu yapıyorsun? Kanka al bir tane, Zwift’te yardır, yoksa yine "Kışın performansım düştü" diye üzülürsün. 😂
Hadi bakalım koçum, FTP’yi 300 yap da adam akıllı övelim seni! 🚴♂️🔥
Muhteşem yahu.. 🙂