Apple bu sefer aramalardaki kişi fotoğrafı olayında büyük patladı. Çevremde herkes kişi kartına ekte eklediğim gibi fotoğraf ekledi ama kimse kimsenin fotoğrafını görmüyor bir türlü 😂 Ya da biz göstermeyi beceremiyoruz 😂 Stabilite falan filan fasa fiso oldu.

iOS'e ne zaman yeni özellik eklense en sorunsuz hali son model cihazda oluyor. Yeni cihazlar da muhakkak bir şey eksik veya saçma çalışıyor ki bence özelleştirmeye de gerek yok kullanıcıların çoğu önemsemiyor bile bunları 😀 Gösteriyorsun aa bu mu varmış diyorlar 😀
Ben bunu anlamadım, sen bir kişi kartı hazırlıyorsun kendine, başkasını aradığında o kişinin ekranında direk senin bu kartın mı çıkıyor arama gelince? Eğer öyleyse münasebetsiz arkadaşlar saçma fotoğraflarla karşı tarafı trolleyebilir 😀
Evet kartvizit gibi düşün.
Bende bir çok kişinin kartviziti güncellendi
🤣🤣 adam ç**ünü çekip koysa o da mı gelecek
@eamedic Karşı taraf isterse gizleyebiliyor. Bu çükü beğenmedim, gösterme seçeneği koymuş Tim Cook.
Basın bülteninden:
"Yeni Devrimsel No More Çük Özelliği ile artık beğenmediğiniz çükleri bir dokunuşla gizleyebileceksiniz. Çükü tutun, sağa kaydırın ve gitsin, işte bu kadar basit!"
@eamedic rehberinizde penisini çekip koyavak birisi varsa ve sizde bu ayarı açarsanız evet.
Size WhatsApp dan atmasıyla bunun pek bir farkı yok. Bu ne normal bir insanı sapık eder ne de bir dapığı durdurur.
Faydalı çünkü kişilerin görseli de geliyor şirket altına yazdığın firms ismi yerine görsel bir bildirim benim işime yarıyor hatırlıyorum böylece arayanı
@ozgurg 😂
@johan28 yok benim çevremde öyle karaktersiz tip yok ama bir süre sonra bu minvalde instagram storyleri görmeye başlarız, arkadaşım beni toplantıda rezil etti va diye, millet windows açılış sesine inleme sesi koyarak birbirini trollüyor çünkü. Yoksa güzel bir özellik.
@eamedic Ilk parmakizi okuyucu butonu eklediklerinde iphonedo yada baska bir influencer sirf denemek icin cükünü kayit etmisti parmak izi sensörüne ve calismisti 😀 o geldi aklima.
Contacts > my card > contact photo poster e tıkladığınızda ayarlar nasıl
Bana geliyor güncellenen posterler.
Peki bir soru. Ben Ahmet adlı kişiye kendim de fotoğraf ekleyebiliyorum. Ahmet’e eklediğim foto mu görünecek yoksa Ahmet’in kendi istediği mi?
Biz defalarca farklı telefonlarla dahil olmak üzere denedik ama hiçbir şekilde çalışmıyor. Hatta bu arayüz bayağı buglı. Takılıyor kasıyor falan. Bu arada zaten iOS kesinlikle stabil falan değil. iPhone sahibi olana kadar Applecıların algı oyunları beyninize işlemiş oluyor, mükemmel bir deneyim yaşayacağınızı sanıyorsunuz ama alınca foya ortaya çıkıyor. 😀 Bu iddiayla gelenlere gülüp geçebilirsiniz.
Ben iPhone kullanıyorum. Benim derdim stabilite falan değil zaten. Ben ekosistem için kullanıyorum. iMac, MacBook, iPad ve iPhone birleşince başka yerde yapamayacağınız şeyler yapabilmeye başlaıyorsunuz. Bir de benim gibi görsel içerik üreticisiyseniz fark yaratıyor. Yoksa stabilite falan filan boş.Tasarımcı olarak söylüyorum, maruz kaldığım her arayüz olgunlaşmış bu cihazlarda. Android ve windows tarafında arayüz gerçekten estetikten çok yoksun.
@armv7 Bu kısımlara lafım yok zaten, çünkü deneyimim yok. Ekosistem sahibi değilim.