Vodafone ‘nin çektiği
Bir yer varmı ?
Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ben bulamıyorum
Var.
Vodafone genel merkez binası olabilir. 😂
Tt daha iyi.
#VodafonePişmanlıktır demiyoruz boşuna. Tt ve vodafone aynı şeyin farklı rengi.
Tt bayağı geçti Vodafoneu.
@kortex tt kullanıyorum. Bir fark görmedim vodafone den geçtiğimde
Avrupa
20 gün kaldı inşallah biraz iyisini bulurum. Bir gazete bile okumakta zorlanıyor.
Vodafone'dan 2 yıl önce kaçtım TT'ye geçtim de kurtuldum. Full çekiyor gözüküp ne arama yapabiliyordum ne de internet çalışıyordu. Babam halen vodafone kullanıyor aynı sorunlar devam ediyor.