Arkadaşlar, Telsiz telefon ihtiyacı olan varsa uygun fiyata verebilirim. Fotoğraftakiler C620 - C610 - C300 - A415- A160 - AS290 #ikinciel #akış

Arkadaşlar, Telsiz telefon ihtiyacı olan varsa uygun fiyata verebilirim. Fotoğraftakiler C620 - C610 - C300 - A415- A160 - AS290 #ikinciel #akış

Arkadaşlar Merhaba, Bugün X platformunda reklam olarak karşıma çıktı. Saçma sapan ithamlarda bulunmuş, reddit'te fln yazmış. Ben şikayetimi yaptım. Bilgilendirme amaçlı buraya yazmak istedim. @leventp @umtk @gamsizm @hkellecioglu #teknoseyireiftira

#ikinciel #xbox #konsol #oyun
Selam arkadaşlar , Ocak 2018 de Mediamarkt'tan aldığım Xbox One X oyun konsolumu satıyorum. İlan linki -> https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-oyun-konsol-oyun-konsolu-xbox-one-x-1tb-plus-orjinal-kol-plus-orjinal-hdmi-kablo-1120578682/detay/
Fiyat nedir hocam?
300 TL
Bende hem ahizeli hem telsiz var sağolun ♥
Selamlar, A415 Duo modelini kullanıyoruz adliyede. Üçüncü bir arkadaş için bu setle uyumlu, aynı baza bağlamak üzere
bir şey almak istiyordum bir süredir. Bilginiz varsa hangi modeller uyumludur, yoksa ben araştırayım.
Merhaba, Baz istasyonu 3. bağlantı ve üzerini destekliyorsa bağlanır.