Sayende aldım reis.
Vodafone'dan 2 yıl önce kaçtım TT'ye geçtim de kurtuldum. Full çekiyor gözüküp ne arama yapabiliyordum ne de internet çalışıyordu. Babam halen vodafone kullanıyor aynı sorunlar devam ediyor.
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ubiquiti 'nin UniFi modellerine bakabilirsin. Tek uygulama üzerinden tüm cihazları kontrol edebilirsin. Tavsiye ederim.